Son yazılar

6 Mart 2013 Çarşamba

Missing You;Üzgün Olduğum İçin Ağlamıyorum, Rüzgar Estiği İçin Böyle..

                                                      I MISS YOU

                                                           
Ben çok dram izleyen biri değilim ama ilk defa -tam dram olmasa da melodram türü..- bir diziye bu kadar çok bağlandım. Dizi bittiğinde şaşkınlıkla 'bitti mi? Daha yeni bölüm yok mu? ' sorularını kendi kendime sormaya başladım.

Genel olarak kurgu, hikaye hatta karakterlerin işlenişi bile harikaydı..I miss you bize özlediğimiz ya da özlemini çektiğimiz sözleri de beraberinde getirdi. İntikam,Aşk, Gerilim, macera, komedi ne ararsan var.

Promo Fotoğrafları da çok can yakan cinstendi..Yoochun'cuğumun saçları kısa ne kadar hoş..


Dediğim gibi dramadan ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş..başladığında izlemem dram mram dedim..sonra tür kısmına baktım; melodram. Ben de saf saf melodram'ın sonu hep iyi biter düşüncesi vardır. Ama kalbim fazla safmış. :D Ve Bu güzel diziyi(hangi dizi kötü ki) koreli kardeşlerde sevmişler ki, MBC hemen 20 bölümlük diziye 1 bölüm daha uzatılması kararı vermişti.İyi ki vermiş.Yerinde bir karardı.

Konusundan bahsedecek olursak; 15 yaşındayken kötü bir olay sonucu ayrılmak zorunda kalan İki çocuğun uzun yıllar sonra tekrar karşılaştıklarında, Lee seo Yeon(Yoon Eun hye) kendini bir başkası gibi tanıtır.Han jung woo(Park yoochun) İlk aşkı Seo yeon'u unutamamaktadır. Artık herkes farklı bir yön çizmiş,olanları unutmaya çalışıyordur fakat biri hariç;Kang hyung Joon (Yoo seung hoo).

Daha da detaya girmeden karakterleri tanıtalım:

Lee Seo Yeon


Lee Seo Yeon: Karaktere can veren Yoon Eun hye'ı ben ilk prenses olarak izledim..Hala da gözümde prensestir.Harika zevki var, saçları, giyinişi, duruşu aşığım ona kısaca. Seo yeon babası katil olmakla suçlanınca zaten harap olan hayatı daha da kötüleşmiştir..Babasının ona ettiği eziyetlere rağmen,hayata karşı savaşı hep devam etmiştir; katilin kızı olarak çağırılsa bile.Tek istediği bir arkadaştı, onunla babasına rağmen eğlenebilecek bir arkadaş.Bir gün okullarına yeni gelen bir çocukla arkadaş olurlar;Han jung Woo..

Yoon Hye bu dizi de çok göz yaşı döktü, kıyamam. Öyle içten ağlıyor ki..Muhteşem oyuncu bu kız..

 
                                                  Bu sahnede yaşadıklarını hatırlıyor :(

 Nasıl da tatlılar <3
          Gel diyor ama bir yandan hala kararsızlıklar ve korku içerisinde.. :(




Han Jung Woo (Çılgın Tavşi :D )

Hang Jung Woo: Karaktere can veren şeker yaratığım, bal küpüm Yoochun'um  can veriyor..Kalbim o kadar geniş ki..bal küpleri, şirinler, yakışıklılar, neyse girmeyelim o mevzuya :D

Arada yazarken konudan kopuyormuşum gibi geliyorsa da bunun nedeni bu yazıyı bir aydan beri yazmamdır.(Yuh dediğiniziği duyuyorum, ama dersler, kişisel işler, facebook taki sayfalarım derken uzadı.) Konumuza dönersek;

Yoochun  yıllar geçtikçe kendini kanıtlamaya devam ediyor.Rol aldığı tüm diziler bence çok harika ki ilk oyunculuk deneyimi olan Banjun Drama: Dating on Earth'de Dramanın vasatlığına rağmen gözümde oyunculuğu ile parlamıştır..Onu çok sevmemle alakalı bir durum değildir.

                  Kuzucuğumun, belki mimiği yok ama baksana kıyamam, yaralanmış ya :(


İzleyin, o dizide TVXQ üyeleri de rol almıştır ki..hemen hemen onları tanımasanız bile bu kişiler şarkıcı idol dersiniz anında! Jaejongta oynamıştır o dramada ki onun oyunculuğun da mimik eksikliği vardır. Sanırım kameralardan biraz tedirgin oluyor. Yoochun'un ise karşı konulmaz bir kendine güveni var..Sanırım bu Amerika'da yetişen tüm koreliler için geçerli. :) Yoochun'un son rol aldığı I miss you onun kendini bir tık daha ileri gitmesine neden olmuştur..

Han jung woo karakteri her şeyi unutmuş gibi görünse de ilk aşkını unutmamıştır..

Hatta bu onu birazcık çılgın bir tavşana çevirmiştir :D Yirim <3

Ve kötü hatıralarını unutmak için şıvahhh diye eliyle siler anılarını..<3

Ve annesi saydığı kadından arada dayakta yer kuzum ama bu hoşuna gider, önemsendiğini düşünür böyle anlarda..
 :D :D bu sahnelerde yerlerdeydim :D

Lee seo Yeon'a bakışları o kadar tatlı ki,, oy kıskansam da ölümüne tatlılar işte..<3 
                                                                                             MBC ödül töreninden <3 tatlılık <3

Ve...

                                                    Kang hyung jun(Psikopatım, Harry'im)

Ve psikopatım Harry yani Kang hyung jun; onu canlandıran yakışıklı yeni yetme oyuncu Yoo seung Ho :) Yavrucum çok akıllı bir karar vererek I miss you biter bitmez..Askerlik için başvurmuş. Ben yazıcığımı yazarkene çoktan gitmiş olabilir..Bizde askere gidenlere denildiği gibi; "Hayırlı Tezkereler, bebek yüz " :D Ona yeni yetme dediğime bakmayın..Lakabı küçük so ji sub, nedeni de hem sima benzerliği hem de bu bebek yüz de dehşet oyuncu..Oyunculuğa 7 yaşında başlayınca tabi..Ben onun fangirllerden değilim.. malum benden 4 yaş küçük..ben de yaş takıntısı var :D Eğer bir yaş bilem küçükse sevgi böcüğü olamam o oyuncuya karşı :D sanki sevgilim olcek.. ben de höh :D yani.. 

Bir de geçende So ji sub'un klibinde Park shin Hye ile karşılıklı rol kestiler.. kızlar üzgünüm emme bizim bebek yüz, Shin hye'ı öptü.. (Ben ilk gördüğümde: Aman bu kızın da öpmediği yakışıklı koreli kalmadı be..sıra Hyun Bin'e gelecek diye korktum valla :D )

Klipten kareler :Dve klip için Tık tık :)

Onun hikayesi biraz farklı o da geçmişiyle birlikte çok şey kaybedenlerden..Ama Kendinden yaşça büyükte olsa Lee seo Yeon'a karşı büyük ve biraz hastalıklı bir aşkı var..hastalıklı mastalıklı bizde o da yok :D
Bazen öyle bir bakıyor ki..insan ürperiyor bakışından..iyi oyuncu vesselam :D
                                        

Gel Gelelim küçük oyunculara..

Çok yetenekli bu çocuklar :)

Yoon Eun Hye'ın çocukluğunu canlandıran Kim so hyun önceki dramaların getirdiği bir şöhreti var..zaten dokunsan ağlayacakmış gibi bakan bir yüzü var. :D en ünlü dizileri; Rooftop Prince, The moon embracing the Sun ve Ma boy dur.Geleceği parlak olanlardan..

Park yoochun'un çocukluğunu canlandıran oyuncu Yeo Jin goo, Büyünce çok kalp kıracak,bu iki oyuncu. Jin'i de The moon embracing the sun ve Iljimae'den hatırlarsınız..Onun da geleceği parlak; dizi listesini bir görseniz.. 

         Dizi de çok tatlıydılar..
                                       
 Bu koreli erkekler küçük müçük farketmiyor bir odunsuluk her zaman var :D söyle işte güzelsin diye, ne var?
Ve söylemeden geçmeyelim..Dizi ve oyuncularımız bol bol ödül aldılar :)

Diğer karakterlerden hoşuma gidenler;

Han jung woo'nun en yakın arkadaşı yani karısı :D


Ve bu güzel dizinin müzikleri de bir harika, ben hala dinliyorum..

Wax (왁스) - 떨어진다 눈물이 (Tears Are Falling) [I Miss You OST] (Tüm duyguları hissedeceğinize eminim, duygusal olarak )


                                            

Ve en tatlı en cici anlarda çalan bir müzik vardı..onu indiricem diye başıma gelmeyen kalmadı ve indirdim de..

[MV] Reminds Me Of You - Shorry J feat Byul (I Miss You OST Part 3) Bu da dinleme listemde

Ve video biraz spoiler içerir benden söylemesi sonra kızmayın bana :)


Ve sanırım yazımı tamamlıyorum..Beni hatalarımla kabul edin..Hatasız kul ollmaz..! :D Ve Bu diziyi izlemek için: şuraya bir tık Missing You ya da I miss you ya bir tıklamanız yeterli. :) öperim yanaktan yanaktan..









2 yorum:

  1. Bu diziyi izlemek şart oyuncular sergiledikleri kaliteli oyunculuk çok konuşuldu ama çok hüzünlü neyse bakıcaz artık :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, oyunculuklar cidden harikaydı.. Diğerlerinn sana nasıl olduklarını anlatmam gerek yok ama yoo seung hoo cidden harika; 20 yaşında ki birinin 28 yaşındaki partneri ile harika bir uyumu var.

    ben geç cevap verdim, çünkü yeni gördüm.. Ama teşekkürler yorumun için :)

    YanıtlaSil

Nasılsın? Mutlu musun bari?