Son yazılar

24 Aralık 2012 Pazartesi

Favori Film Soundtrackleri Part 1: Yabancı Filmler


Biri bana en sevdiğin film dese, ağzımdan ilk çıkan kelimeler Romeo Ölmeli(Romeo must die) olur..Çok severim o filmi nedensiz..Müzikleri de kendisi gibi harikadır..Ama bir soundtrack var ki..hala telefonumun dinleme listesinde..
                                       

             Confidential: It Really Don't Matter "Romeo Must Die Soundtrack"




Jetli & Aaliyah

Tabi bunların yanında Aaliyah'ın o güzel şarkısını da unutmamak gerekir :) ayrıca bu filmin bir özelliği de bu filmden 1 sene sonra Bahamalar'da uçak kazasında ölen,Aaliyah'ın ilk filmi olma özelliğini taşıyor.

Elektra & DareDevil

Kör bir avukatı adaleti nasıl sağlar? Sadece yasalarla mı? Daredevil bu soruların cevaplarını muhteşem soundtrackleri ile bize anlatmayı başarıyor.Ve Evanenscence'ın şarkısını soundtrack'lerine de katınca ortaya dinlenesi bir albüm çıkıyor..Filmle ilgili bir kaç bilgi vermek gerekirse..Elektra karakteri bir Marvel karakteri değilken, Daredevil için böyle bir karakter yazılıyor..İlginç :D

Daredevil Original Soundtrack ♫ Bring Me to Life - Evanescence - 2003 ♫


                     
  Jack Sparrow, Kaptan Jack Sparrow :D

Herkesin bildiği üzere Kaptan Jack sparrow ile özdeşleşmiş..Karayip korsanları Film müziği..Dinle, yıllarca dinle..modası geçmeyenlerden;)

Pirates of The Caribbean - Soundtrack :) 


Ve harika film, benim için favori denildiğinde 2.sıraya girebilen bir film WINDSTRUCK..Rüzgar kadın ve o güzel müziği..Knocking on heaven's door! Aslen Bob Dylan'a aittir bu parça..bu sountrack cover halidir..Film hakkında bilgi almak için linke bir TIK :) 

      windstruck soundtrack-knocking on heavens door <3


                       

             Taşıyıcı serisi..

Ben de saplantı haline dönüşen bir seri:Transporter; önüme gelen bir kurbanı seçip zorla,bir aralar Jason statham izletiyordum..Ben size en çok sevdiğim soundtracklerini paylaşacağım, fakat sizin diğer şarkılara da bakmanızda yarar var..Soundrack albümü değil sanki Full albüm yapmışlar !!şarkıların hepsi güzel..abartmıyorum dinle derim.Zaten filmin yapımcısı olarak Luc Besson etiketi var..izlenmesi gerekenlerden..

Transporter soundtrack Knoc-Turn'Al - Muzik



 

Film ilgi çekince Ost'lere klip çekilmeye başlanması an meselesiydi tabisi :)

Bu Ost'de telefonumda hala durur..Jason'ın dövüş stili ile dinlemesi daha da bir zevkli. :)

Transporter 3 (bounce!)Song at the gas station



Ve film bittiğinde altın vuruşu bu güzel soundtrack ile yaparlar..bu süper, şahane müzikte hala listemdedir.

Transporter 3 - set it on fire by Eve 


  Gözler gerçek vampir avcısı görsün; BLADE 

Benim hayranı olduğum efsane oyuncu: WESLEY SNİPES..harika ötesi oyuncudur..hatta şöyle söylim, hani ben film çekmek istesem, kimler olsun desem..Wesley amca o listede başı çeker! Onu ben daha çok BLADE serisinde sevdim ve saydım...Gel gelelim soundtrack'ine..olay vampirlerle ilgili olunca kulüp müziği tarzında bir OST'ye sahiptir. dım tıs dım tıs :D

                       Blade II soundtrack <3

                        

Ayrıca Blade,vampir olayını en iyi anlatan filmlerdendir..Şimdi kimsecikler kızmasın ama Edward'lar felan vampir değil ki..Hele Stephenie Meyer onlara neden vampir demiş anlamam, neyse vardır bir bildiği..vampir dediğin şöyle bir kılıçtan geçecek, gün ışığında parlamayacak.. 

Dipnot: Ben de Twilight kitaplarını okumuş, filmlerini izlemiş biriyim..anti fan değilim yani..sadece gerçekleri söylüyorum.

Ve psikopat filmim; Kill Bill :) Blonde...


Kill Bill Soundtrack - Whistle Song (Twisted Nerve)          






Wanted'dan bir Ost..

             Wanted filminden minnacık bir sahne;)

WANTED apayrı, farklı film arayanlara çölde ki su misali etki bırakan bir film..O kurşun sahneleri ne kadar abartıda olsa 'olabilir aslında' diyorsunuz..Angelina Jolie'de yanında promosyonu..Kadın Dehşet oyuncu..ayrıca bu filmde bayan Clint Eastwood gibi maşallah :D Hatta Angie'nin rolü Jessica Biel'e teklif edilmiş ama rol bizimkine verilmiş,iyi ki öyle olmuş..Jess Balık etli..o kadar aksiyonu kaldıramaz..O rol için başka düşünülen kişilerde var tabii; Beyonce ( o toto ile zor olurdu.) ,Halle Berry(Yaşlandı artıkın)...

       Danny Elfman - The Little Things (Wanted Soundtrack) 

                 

Ve yine bir JET Li filmi.."Beşikten Mezara".İsminin verdiği arzı endam'la DMX ile bir koşu Eminem'e gidip, gel beraber bir soundtrack yazalım demişler..ortaya bu harika karışım çıkmış... :)

CRADLE 2 THE GRAVE OST - EMINEM, DMX & OBIE TRICE "GO TO SLEEP"



                                                King Julien

     Asker penguenler :D( bunlara bayılmıştım )


Assolistler son çıkar Kral Julien'im benim <3 MADAGASCAR..I like to move it, move it :D Bu şarkı, Kral Julien tarafından söylenince daha çok hoşuma gidiyor :) Galiba aşık oldum. <3

I Like To Move It- Madagascar soundtrack :)







Bir yazımızın sonuna daha geldik, part 2 de görüşmek dileğiyle..Esen kalın ;) :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasılsın? Mutlu musun bari?