Son yazılar

23 Kasım 2012 Cuma

WİNDSTRUCK




Başrolde; Rüzgar ve Kadın...



Yani Ben olsam adını böyle koyardım :) Filmi izlerken o kadar garip duygular içerisinde oluyorsunuz ki,filmin türünden vazgeçip birazda fantastik olsun ne olacak yani deyi veriyorsunuz.Biliyorum böyle söyleyince fazla romantik oldu ama yanılıyorsun, canım benim o kadar çok güldüm ki..Bir de gece izliyorum filmi..Benim kahkaham da bir 100 desibel vardır..Stadyum gibiyim.. :D Aman siz siz olun, Gece izlemeyin.Komşular şikayet etse karakolluğum yani.

Başrolde Gianna Jun var..O kadar güzel ki..Kıskandım hatunu :P Siz onu bir de son Vampir Filminde görün..ya da My sassy Girl'de..ben en çok bu filmde beğendim onu..İlk son vampir de izledim..

Dikkat spoiler geliyor..demedi demeyin, sonradan..


 Neyse, Kızımız(Gianna Jun) yani Kyung yeni polis olmuş..Daha çaylak zamanlarıdır.İzin gününde gördüğü hırsızlık olayına sesiz kalamayıp, hırsızın peşine düşer, yakalar amma velakin yanlış kişiyi yakalar.Adamdan özür bile dilemez bu yanlışlık için :)Cadı!Ne olacak!! Ayrıca adamdan yani myung'tan da çok hoşlanır.Ne yapacağını bilemeden  anahtarsız kelepçeyi önce Myung'a sonra da kendine takar ve olaylar başlar..Daha da anlatırsam Filmi bitiririz..

O kelepçeli sahnelerde çok güldüm, hele o yüz yıkama sahneleri var...

Hatta o kelepçe geceyi birlikte geçirmelerine neden oldu <3


Kyung çok karizmaydı canım, boşuna kıskanmıyoruz..Adamdan özür dilemez, bir de son sözü söyler;

"Sana 'Üzgünüm' dememi istiyorsan, adını "Üzgünüm" olarak değiştirmelisin."

Bir de serçe parmağın hikayesi var, çok güldüm,Neden serçe parmağımızla söz verdiğimizi ne kadar güzel anlatmışlar.



2. gifte anlatılan hayali hikayede; prenses, kim serçe parmağını  gösterecek onu arıyor, gelen prenslerden bir tanesi orta parmağını gösteriyor..İşte o an benim desibeli 100'e, 120'ye vurduğum an :D :D


Myung'un Kızı tam öpmeye çalıştığı bir sahne var:D Zavallı az daha dudaklarından oluyordu..yandı zavallım :D

Film her şeyiyle çok güzeldi demiştim ya..artık..dram devreye girdiğinde, Kyung'un evindeki rüzgar güllerini, kağıttan uçağı hiç unutamam. Filmler size bazen gizliden mesaj verir ya..bana her zaman olur....Hayat bazen elindekileri alır, yerine belki daha çok seveceğin ya da aldığı şey kadar seveceğin yeni bir şey verir.Bir an  düşünüyorsun tabii..Hayat filmlerdeki gibi mi? Her zaman verir mi? Ah! bilemicem :D yaşayıp göreceğiz..


Filmin bir artısı bir de eksisi var :D Şöyle ki.. Filmin yarıya geliyorsun.Tahmin moduna giriyorsun ve tahminin tutuyor.Bu eksisi..Bir de artısı var. Filmde, dram sahnesi kadar, komedisi sahnesi var  ama çok pozitif bir film..Film bittiğinde yüzünde güller açmış bir şekilde öylece oturuyorsun...Benden size deli tavsiyesi; Ben dram'ı, romantizmi sevmeyen biri olarak..Bu Aksiyon-romantik-komedi-dram türündeki şahane filmi size öneriyorum...İzleyin Gianna'nın başka filmi de var mı bacım diye döneceksiniz :D


Ve Filmin Fragmanı ile sözü fişekleyip, bitiriyoruz.. :)





Müzikleri de bir harikaydı...en çok "Knocking on heavens door"severim...

Yorumlarınızı bekliyorum, lütfen <3
















2 yorum:

  1. salam, bu qızı mən də çox bəyənirəm, spoilər olan hissəni tam oxumadım etiraf elidim ki, çünki filmə baxmaq istədim, baxdıqdan sonra oxuyaram ;) o vampir filminin adı nədir? onu da izləsəm ;) qız burda amma yaşca sanki çox gəncdir, məktəbli/liseli kimi görünür O.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam,fazla geç cevap verdim ama, çok pardon :) vampir filminin ismi Blood: The Last Vampire, zaten bu filmde liseli birini canlandırıyor. :)

      Sil

Nasılsın? Mutlu musun bari?