Son yazılar

17 Mart 2015 Salı

Kpop Grup Tanıtımı: Mamamoo

Müzik hakkında yazmak isteyip; kız gruplarına dönüp bakan tek ben varımdır; sanırım. Çok düşündüm hangi grubu anlatsam diye; birçok grup sevince.

İlk olarak; kız kpop grubuyla başlamak istiyorum.Bence; Kore'nin en iyi kız grubu; Korelilerin tabiriyle aşılmaz duvarı 2NE1'dır. Konserleri izleyin anlarsınız ne demek istediğimi. Ama onlardan bahsetmeyeceğim.Yeni ama çok yetenekli bir gruptan bahsedeceğim.



Çaylak demeye utandığım grup; MAMAMOO...4 kişilik bu kız grubu; LOEN Entertainment'ta bağlı bir alt şirketten çıkış yaptılar.2014'ün en başarılı çıkışlarından biri onlara ait hatta.

Peki bu şans mı? Yoksa kızlar çok mu güzel? Seksi konsept mi var? Tek bir cevap veriyorum: HAYIR..!!!

Mr.Ambiguous ile 2014 yılında çıkışlarını yaptılar.

Üyelere gelirsek;


Solar -1991 (Lider,vokalist)
Moonbyul -1992 (Rapper, dansçı)
Wheein -1995 (Vokalist, dansçı)
Whasa /Hwasa - 1995 (Maknae,vokalist,rapper)

Peki onları çekici kılan ne? YE-TE-NEK !!! 




Maknae dedikleri kızı; benim gözlerim hiç maknae görmüyor onu... Hwasa..aşırı muhteşem. O kızı dinlerken; anam bu Mariah Carey mı diye sık sık dinledim. Yüksek tonda.. çığırdı kız. Bence oktavını ölçtürsünler. Soprano maşallah :) Solar'ı sor bana bir..O da ayrı muhteşem.Aşırı güçlü vokali var. Solar da çok yüksek notalara çıkabiliyor aslında; Açıkçası; şarkıyı bir noktada denge koyuyor Solar. Ben dinlerken; aşırı Hwasa odaklı dinliyorum. Şarkıyı evirip çevirip notalarda yükseldiğinde yüzümün halini görseniz; zevkten dört köşe.Wheein'de aynı şekilde. Onun ses rengi de çok güzel vokali şahane; hatta çok özür dileyerek; kpop gruplarında herkesin GÜYA bir görevi var ya; 10 kişilik grupta; tek kişinin aşırı sesi güzel oluyor. O tek kişinin sesi Wheein işte. Wheein'in şanssızlığı; grubundaki herkes çok güçlü. 10 kişilik grupta yıldız olabilirdi.İnşallah anlatabilmişimdir.Onların grubunda peki hiç sade ses yok mu? Moon var. Çok sade; ballad şarkıda yayıla yayıla dinleyebileceğin bir sesi var.Ama Moon'un yeteneği vokal ve raple sınırlı değil. "Mr. Ambiguous" şarkısındaki dans koreografisini o hazırlamış. 

Hwasa aşkısı :)

Hwasa'ya ilk albümlerinde solo şansı tanımışlar;


Yüksek notalarda bu Mariah Carey kardeşim; o kadar! Gwen Stefani sanmıştım ilkte onun sesi biraz daha mı ince? Neyse çok anlamam bu işlerden güzel mi güzel :D Gwen ve Mariah karışımı Hwasa tatlısı!

Alt grup yapsam; Moon ve Wheein'e yaparım. Cidden hangisini kullanırsan kullan; kızlar aşırı yetenekli.

Geçen sene; Gaon'dan ödül aldılar; çaylak ödülleri de var. Oh didim ödülü aldıklarında.Ve Lee Jong Hyun'a çok teşekkür ederim. Onun sayesinde bu kızları tanıdım. "Mr. Ambiguous" MV'sinde bizim Jongie de yer almıştı. Boice'ların kulakları fora oldu şu an eminim. :) Sayesinde yetenekli bir kız grubu ile de karşılaşmış oldum.



İlk performansları aşırı enerjik; dayanın ortalarda coşuyorlar. :)


Kore'nin  Immortal Songs 2 programını bilirsiniz mutlaka; sesi aşırı güçlü şarkıcılar, idoller; belli roundlarla efsane şarkıcıların şarkılarını seslendirip, seslerini yarıştırırlar. Mamamoo'da bu programa katıldı.. aşırı iyiydiler. Joo Hyun Mi'nin "Wait a Minute" şarkısı ile katıldılar. Enerjileri o kadar iyi ki; yetenekte olunca izleyip dinlemek çok zevkli oluyor.Yarışmada 3 round kazandılar. 4 oktavlık diye anılan; Kore'ye Rock'ı getiren şahısa > Kim Kyung-ho< karşı kaybettiler.


Son sözümde bu dans videoları olsun :) Çok sevimliler; Hwasa pek becerememiş ama benden iyi sonuçta :) LUV dansını daha iyi yaptılar; ayrıca APink şarkının girişte kafa sallıyor muydu? Ahaha... Resmen headbanging yaptılar. :) Kızçeler pek seksilikten anlamadıklarından; sappun sappun pek iyi görünmedi gözüme. :D


       

Yorumlarınızı bekliyorum; okuduğunuz için teşekkürler ^^




10 yorum:

  1. Bu yazıyı çok beğendimm! Mamamoo bence de mükemmel bir grup ve ödül filan da almalarına rağmen ne yazık ki popülerlikleri (özellikle de bizim ülkemizdeki) pek iyi değil. O yüzden onları tanıtmaya karar vermene sevindim, umarım bundan sonra hak ettikleri ilgiyi görürler^.^ Ayrıca gelecek ay yeni single'larının çıkacağı söyleniyor, henüz duymadıysan haberin olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaylak ödülleri vs var ama tam bir tanınma söz konusu değil maalesef :) Bilmiyordum single çıkaracaklarını :) çok sağ ol haber verdiğin için ^^

      Sil
  2. Bumkey ile düeti çok güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet; bir de açıkçası Bumkey'in ses rengi sesi güzel hatunlara gidiyor. Çok severim Bumkey'in sesini ^^

      Sil
  3. Kız grubu dinleyemiyorum..cidden :P Ya sesleri çok cırtlak oluyo ya kadınlıklarını kullanıyolar -tamm ama bi yere kadar- şu an telefondan okuduğum için dinleyemedim şarkılarını ama öyle güzel anlatmışsın ki en yakın zamanda dinleyeceğim kendilerini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kızların sesleri müthiş.. Kore'nin Little Mix'i gibiler. :) Dinle Dinle :)

      Sil
    2. Little mix örneği çok güzel oturdu. O grubu da çok severim. Gerçekten de iki grup benziyor. :)))

      Sil
    3. evet Little mix gibiler ama daha çok exıd little mix gibi inanmıyosan exıdı dinle

      Sil
  4. Ben bu gece özellikle momamoo ya giriş yaptım. Bakiyim bu kızçeler kimdir kimlerdendir dedim. Yazını gördüm. Ayrıca bir boicem ve cidden benim bir gözlerim pöretledi. Korede bolca jonghyun olduģundan dönüp tekrar baktım hangi jonghyun olduğuna ve evet lee çıktı. Anaa bizim jong dedim.ilgi arttı tabi. :)) efendim kızlar cidden çok yetenekli. Dediklerine bir bir katılıyorum. Bir itirafta bulunayım. Ben kız gruplarını sevmem. Ne öyle iki seksi hareketle 0 yetenekle zirve yapmalar... Ama bu kızların sesi harbi güzel ve weekly idoldeki halleriyle bizim arkadaş grubunu önüme serdiler. Resmen bizdeki samimiyet kızlara aktarılmış. Lafò uzatmadan harikalar diyip kaçayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı hislerle seviyoruz kızları :) Jonghyun'la tanıyan biri daha :D

      Sil

Nasılsın? Mutlu musun bari?