1.SUPERNATURAL <3 Asla vazgeçemediğim...
İki kardeşin doğaüstü macerasını 8 yıldır takipteyiz..
2.KORE dizilerim.
- 1.Secret Garden(En Çok sevdiğim 10 kere izlemişliğim var.)
- 2.My GirlFriend is a GUMİHO (6.kez izledim.)
- 3.BOys over Flowers (2. kez izledim.)
- 4.Heartstrings(3.kez izledim.)
- 5.Protect The Boss (2 kez izledim.)
- 6.Flowers Boys Ramyun Shop( 4 kez izledim)
- 7.City Hunter (Harika bir konuydu.Bir de aksiyon sahnelerinde burun kıvırmasaydım.)
- 8.49 Days ( Ağlamamak için göz sinirlerimi yaktırmaya karar verdiğim dizi)
- 9.Personal taste(Kore dizilerinde bir ilke imza attmış bir dizi..Min ho gibi adama Gay demek :D)
- 10.Aran and The magisrate( Daha yeni bitti.)
- 11.A love To Kill (Yine ağlamamak için kasılmaktan az daha inme iniyordu yüzüme.)
- 12.PlayFull Kiss( Başrol kız karakter oh ha ni'ye gıcık olmaktan başka birşey yapamadım.)
- 13.My Name is Kim Sam Soon( Dışım değil içim güzel olsun..Hyun Bin'i bile tavlarım adı altında geçen bir dizi. :D )
- 14.Prosecutor Princess (Park Si ho diye bir oppa kazandırdı bana sağolsun:)
- 15.Princess Hours / Goong (İlk Kore Dizim
- 16.The Greatest Love (Bu diziyi izlemek benim için bir onurdur, patatese farklı bakıyorum artık. :D)
- 17.The King 2 Hearts (Ha Ji Won Kendini bu diziide aştı.Seung Lee'de gözümde daha da parladı.)
- 18.Worlds Within (Dizi içinde dizi..Farklıydı hem de çok.)
- 19.You're Beautiful (Yong Hwa ile olmalıydı diye hırpalanıp durdum..Müziklerden başakası yalan.)
- 20.Marriage Pilot( hala izlemeye devam ediyorum.5. bölümdeyim..Kopmakla meşgülüz :D)
- 21.Full House (Yavaş ama klişe bir konusu var..Eski tabi)
- 22.Ma Boy// My boy ( Neden 3 bölüm diye isynalarda bulunduğum mini dizim)
- 23.Sungkyungwan Scandal( izlemekteyim.Harika gidiyor.)
- 24. Nice Guy (Adı gibi çok hoş bir adam başrolde...adam gibi izlemekte olduğum tek dram..takipçisiyim.)
- 25.Three dads and one mother (çok eğlenceli bir dizi, zaten bir dizide bebek varsa ve ana konuda da o varsa dizi çok eğlencelidir.Sonuna çok güldüm, keşke devamı çekilseymiş)
- 26. I MISS YOU (yoochun için izliyorum. melodram..devam ediyor halen..2012)
- 27. 9 ends 2 outs( ilk başta sporla ilgili gibi duruyor alakası yok, en yakın arkadaşın bir erkekse... ana konu bu)
- 28.A gentleman's dignity(başroldeki amcalar ilkte izlemek istemiyorsunuz, sonra onların fanı oluyorsun..oldukça komikti. :D)
- 29.delightful girl ( adına aldanmayın, çok sıkıldım,gereksiz yeşilçam tripleri vardı.. bunaldım bu dizide)
- 30.Dream high( başlayamadan bitirdim..sanırım benim zevklerime ve yaşıma uymadı)
- 31. Full house 2 ( 1.den daha güzel :P)
- 32. Lie to me ( yarısında bıraktım, dayamadım diziye artık..kang ji hwan vallahi senin hatrına yarıya kdar gelebildim.)
- 33. Mary Stayed Out All Night ( geun suk'u sevmiyorum diyorum, çocuğun dizileri, filmleri hep sildim, süpürdüm :P yetenek var kerata da)
- 34.Me too flower ( secret garden'daki duyguları bir nebze hissetmek için, tabi onun yerini tutmaz ama Ji ah ve yoon si yoon çok tatlı)
- 35.my girl ( sonu istediğim gibi bitmediği için..Jun ki :'( böğğğğ )
- 36.oh! my lady ( gözünü sevdiğimin SiWon'u yine son noktoyu koydun :D )
- 37.rooftoop prince( trafik lambalarım, yoochun'um, anlayın canım işte harika)
- 38.Shining Inheritance (kanser etti dizi beni..seung gi sen olmasan var ya :D 28 bölüm var ama )
- 39.skip Beat( bu diziyi övenleri anlamıyorum...böyk)
- 40.To The Beautiful You ( sabrımın köşelerini deneyen bir dizi, hiç mi hiç sevmedim )
- 41.Cheongdam-dong Alice (2012 daha yeni ama ilk bölüm de ben bir sıkıldım..daha bakmam o diziye..dedim ya..neyse park si hoo bir deli ki sormayın çok tatlı iyi oyuncu olmanın yanında bu yanını görmek çok tatlıydı.şans verin izleyin :)))
- 42.I am Sam(T.O.P için izledim ama ben ay parçası park minyong'u görünce dha da sevindim :) Sonuna sinir oldum ben bekledim de bekledim istediğim gibi olsun diye..olmadı )
- 43.The musicial (Goo hye sun için izledim ama yanında daniel choi da bedavaydı..neden sonları beceremior bu koreliler..unutmadan park ki wook ta var..güzel gülüşlü insan
- 44. paradise ranch (hayallerimdeki evi, çifliği, yaşam tarzını izledim...zati başrollerde yakışıklıydı..çok geç buldum diye üzüldüm tabisi
- 45.Can you Hear My heart?(Türü: Dram, Romantik ama sakın aldanmayın..Komedisi bol...Bende o hataya düşmüş, hep ertelemiştim izlemeyi.Balküpüm dong jum ve sırküpüm Maru'm için izleyin;)
- 46.Don't Worry I m A Ghost(Park shin hye şirini hayalet olmuşve hala şirindi :D )
- 47.The Thousandth Man (kimsecikler sonunu beğenmemiş..ben çok beğendim..)
- 48.Miss Ripley (Sinir oldum..özellikle Mirai denilen o kadına..Off izleyin ama sinir olacaksınız..)
- 49.Banjun Drama ama Jaejong ve yoochunlu olanı izledim :D
- 50.Haeundae Lovers(Bir mafya'nın kızı ile bir savcı aşık olursa ne olur? olay bu kadar basit olmasa da güzel bir dizi)
- 51. Wonderful life( Bal küpüm JaeWon'umun dizisi diye başlamıştım. sonra Eugene'i görünce de çok sevdindim. ayrıca küçük kıza hasta oldum.. çok tatlıydı. İzleyin harika bence)
- 52.Operation proposal ( sevmedim bu diziyi..bir kere bana saçma geldi ya..devamını izlesemde, atlatarak tabi..anlamsız..ama bir çok kişinin favorisiymiş..bunuda belirtim..bir de yoo seung ho var hani :D )
- 53. Queen Inhyun’s Man (Bir çift bu kadar tatlı olur.ost'te de dediği gibi aynı gökyüzü ve farklı zamanlarda yaşayanların aşkı , rofftop prince'ın saçma sonuna sinirlenmiştim..kuşkusuz en iyi sonlardan)
- Vampire prosecutor 1-2 ( mavi gözlü vampir savcım, bir vampir hem soğuk olup hemi de tatlı olur mu? :D :P )
- 55. Flower boy next Door( Park shin hye ve yoon si yoon olurda izlenmez mi.2013 daha yeni başladı..bir eknot hani kafanı nereye çevirsen yakışıklı çocuklar, ooyy)
- 56.Shut Up: Flower Boy Band (Başta deli lidere alıştım sonra pat :( neyse ki diğeri de tatlı :) hele saçları bir kaç kuş yuva yapar o saçlara :D ama saçlarına hayran oldum ben ;) not: 6 erkek 6 sıda yakışıklı..yazık bize :D )
- 57.Devil beside you(kore dizisi değil ama mike he var..ben ki tayvan dilinin zorlayılığına rağmen mike için dayandım...acayip tatlı be..nasıl tayvanlı ysa :D )
- 58. 7th Grade Civil Servant (daha yeni bir dizi 2013 kim joo won ve 2pm chan sung ve protect the boss dan kang hee var.. çok gülüyorum...ilk 2 bölümü izledik daha )
- 59. A Witch In Love(Aşık Cadı; Jae hee için izledim..öyle harika değil..kıyıda köşede kalmış bir dizi. Ama kıza seni seviyorum yerine seni özledim diyor..hoşuma gitti.ayrıca fazla romantik sahneler beklemeyin Ga ın yeni evlendiğinden dolayı 2007 tabi; sarılma bile yalancıktan :D Ama en güzeli OST'leri..)
- 60. Gumiho-Forbidden Love (Merak ettiğm ret-ytingleri nasıldı? Kim tae hee'i başrol yap olay örgüsü kopuk olsun..ama güzel dizi..Gumiho'nun farklı bir çevirimi ve korku türünde..kan olaynı iyi kullanmışlar.)
- 61.Coffee prince(Eun hye tam anlamıyla erkek gibiydi..aşrı gong yoo sever değilim..yoon hye için izlemiştim :P)
- 62.Fake Family Service :( böyle illet bir dizi..hepiciğini izledim.küçüçük bir kız birbirine yabancı ya da sevmeyen insanları aile yapmasını anlatıyor.)
- 63."Baby faced Beauty (çok tatlı bir dizi.. Daniel Choi; Michael Jackson dansı ile ilk bölümde beni diziye bağladı.. nasıl bir şirinliktir o..)
- 64.Faith(Lee min ho için izledim ama çokta sevmedim.. zevk meselesi bu bir çok kişi sevmiş. Rol biizmkine ağırdı ama söylemek isterim :)
I miss you <3 (Bu dizi melodram ama favorilerimden)
QUEEN IN HYUN'MAN (ONLARIN ki gibi bir aşk yok dünya da,aynı gökyüzü farklı zamanlardan gelen bir aşk)
3.Once Upon A Time
Masaları özlediğimi bu diziyle farkettim..rumpelstiltskin favorim. :)
4.Dexter
En sevdiğim seri katil..
Eğer onları izlemediyseniz, çok şey kaçırıyorsunuz..Tess gerritsen gibi harika bir yazardan çıkan bu dizi..kaçırılmaz.. :)
Daha da devamı var...Ama bu Deli'nin sınavlarıda var...Görüşürz..Daha güzelleri ile... :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Nasılsın? Mutlu musun bari?