Son yazılar

8 Aralık 2012 Cumartesi

Rizzoli & Isles : İki Güzel Dost..


İki farklı iş..İki farklı karakterde kadın..Ve ortak yanları cinayet davaları ve arkadaşlıkları...


Ben bu diziyi çok seven biri olarak, baktım çok takip edeni yok..dedim ki bu diziyle alakalı yazayım..Şimdik şöyle oluyor gençler :) Aslında bilenler vardır ama bilmeyenler için, bu dizi benim zekasına hayran olduğum güzel insan Tess Gerritsen'ın Cerrah kitabının serisindeki Dedektif Jane Rizzoli ve Dr.Maura ısles karakterlerinden kurgulanmıştır..Zaten diziye başlama sebebim de odur..Ama büyük bir ama geliyor;dizinin kitapla arasında kocaman bir uçurum var..şöyle ki Maura karakteri dizide harika..kitaptaki kadar soğuk değil. Neyse biz diziye geri dönelim;) Dizimizde bir dedektif bir de adli tıp uzmanı iki can arkadaş, birlikte harika cinayetler çözüyorlar..Şimdi diceksiniz ki..zaten böyle bir sürü dizi var..Bir CSI daha çekemem :D CSI'da komedi var mı? ya da dedektiflerin hayatı çok irdeleniyor mu? Ya da TV'de süper zeka erkek uzmanı adli tıp uzmanı gördünüz mü? Ya da şöyle söyleyelim..onlar kadar güzel kızlar var mı? (Erkekleri can evinden vurdum :D haha!) Şuanda 3.sezonu yayınlanıyor..bölümler 45 dakika bile değilken..bir de 1 sezon 12 bölüm sürüyor..benim için sinir bir durum. Karakterleri azıcık anlatalım:

JANE RIZZOLI(ANGIE HARMON)

Babası tesisatçı, annesi ev hanımı fakat bir süre sonra çalışıyor göreceksiniz, bir baş belası erkek kardeşi, bir de polis memuru erkek kardeşi vardır.Çok rahat bir kadın, topuklulara alerjisi var(tıpkı ben :D) suçluların peşinde koşarken..harika düz tabanlı ayakkabıları ile koşmayı tercih edenlerden..Ve erkeklerle dolu bir ortamda çlıştığı için her zaman  kendini kanıtlama çabası var...Çok espirili, hele Maura'yla muhabbetler bitiriyor..İtalyanlara benziyor zaten :D çok güzel tabisi bir de :D

MAURA ISLES(SASHA ALEXANDER)

Her ne kadar ikisini de sevsem de favorim Maura :) Galiba Kimya'dan dolayı..O kadar zeki, o kadar bilgili ki, neredeyse bilmediği bir şey yoktur..zengin bir aile onu evlatlık almış..hatta biyolojik babası katillerin lordu gibi birşey..aman oralara girmeyeyim sonrası büyük spoiler..Allah korusun! taşlarsınız beni vallahi :D Adli tıp uzmanı olduğundan ölülerle haşır neşir ama buna rağmen şıklığını ve güzel görünmeyi elden bırakmamış..topuklu ayakkabı tiryakisi, onlar olmadan asla yaşayamaz, markasız giyinmez hatta erkeklerle nasıl çıkılır kitapçığı gibidir :D Herşeye bilimsel açıdan bakar, duygulara, acılara..herşeye..

Barry Frost & Vince Korsak

Vince Korsak,Jane'in eski ortağıdır..hala beraber çalışrlar.Jane'i kızı gibi görüp hep korur. Barry Frost ise Jane'in yeni ortağıdır..Dedektif Korsak ile alışılmadık harika didişmeleri var:D Gülmelik hatta çekirdek al izle cinsinden :D Diğer karakterlere gelirsek;

polis memuru frankie Rizzoli Jr. ve Anne Jane Rizzoli
ve yakışıklı baş belası kardeş; Tommy Rizzoli (çok yakuşuklu oyy <3 )

Ve bir de konuk oyuncularımız var siz onu Alacakaranlık'tan Bella'nın babası olarak tanırsınız,şimdilerde Revolution adlı 2012 senesinin en iyi dizilerinden birinde oynayan; Billy Burke..
FBI ajanı Gabriel Dean

Diğer konuk oyuncu ise onu bilenler azınlık olur hani filmlerden örnek verirsem; olağan şüpheliler ve Anlat bakalım da harika işler çıkaran bir adam..Chazz palminteri..sen nerden hatırlıyon adamı dersen Ben robert De Niro severim, genellikle aynı filmlerde rol almışlardır..Aman ek bilgimide verdim, ohh :D

Jane Rizzoli'nin babası rolünde özel misafir oyuculardan..İtalyandır kendileri ona göre;)

Aman böyle çok yavan oldu diyorsanız azıcık gif paylaşalım da tatlılıklarını görelim:)


Böyle de şirin ve güzeller işte ;) Seviyorum ben onları çoook..kız kardeş gibiler ama fazla farklılıkları var :D


Burada Jane'e çok güldüm.. :) İzleyin pişmaniye olmazsınız :D onları izlemeniz için bir kaç güzel gif daha :)


Konuşmaları, espriler o kadar güzel ve içten ki diziyle bütünleşiyorsunuz..Cinayet davaları da yanınıza ek hediyesi :D  bedava izlemesi.. nerden izlicez derseniz en uygun yer Ahanda burası :) 

Bir de dizinin introsundan bahsetmek istiyorum, çünkü introsu harika ötesi...indiremedim daha gerçi, sevabınıza bulan indiren bana bir ulaşsa :D 

                                                         Açılış müziği :)
                              

Bu da Dizinin Trailer'ı :) İyi seyirler... bir de gagreel'ı link olarak veriyorum, dilerseniz buradan izleyebilirsiniz, çok eğlencelidirler :)



Dizide ki bu iki muhteşem arkadaş, özel hayatlarında da harika arkadaş oldukları için kamera arkası çok komik doğal olarak..ama kötü bir haber vereyim bu haber biz kızlara değil erkeklere bu hatunlar evli canlar :D Daha da iyisi var..çocukları felan aynı okula gidiyormuş..Ne kadan tatlı yahu <3 Neyse sözün özü farklı bir deneyim için Rizzoli & Isles'i izleyin derim :) Ve ilk bölümlerde sıkılıp hemen bırakmayın..şans verin..inanın her bölümü kocaman bir şansı hak ediyor...

Benden bu kadar bir sonraki yazımızda görüşmek üzere..Sevgiyle de kalın ama hepte sevgi böceği olmayın;)





Bakın bitti :D İyi seyirler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasılsın? Mutlu musun bari?