Son yazılar

5 Aralık 2012 Çarşamba

Hyun Bin : Askerden döndü..


Ve Mutlu son...Hyun Bin askerden döndü :)

Onu çook özlemişim..Bir sürü kore aktörünü tanıyıp seviyoruz ama onun yeri apayrı...Gamzesini mi desem, o güzel gülüşünü mü yoksa daima hayran kaldığım saçlarından mı bahsetsem bilemedim..

O karizmatik sesinden hiç bahsetmiyorum bile...video ya göz atın..ne demek istediğimi anlayacaksınız :heart:



Tek isteğim var; ne olur Dram çekme, ağlamaktan helak oluyorsun...romantik komedi bekliyorum..lütfen...:emoticon-anime-020:

bakın böyle de çakı gibi askerdi...:P

:heart:ne kadan yakışıklısın sen öyle 
Mimiklerini bile özledim senin ben..hyun bin'im...

Bu arada minicik bir haber Shin min ah ve hyun bin kendi ajanslarını kuruyorlar..yabancı bir sayfada da hyun bin askerden dönünce shin min ah ile bir dizide oynayabilirler diye bir haber görmüştüm..inşalllah olur..biliyorsunuz birlikte reklam filminde rol almışlardı ve çok ttalıydılar..

işte reklam filmi

Daha ne yazayım hakkında yakışıklı işte enişteniz :)


o gamzelere ölüyorummm...


secret garden'daki o büyülü halii...aşık oldum bak yine..:d1 (16):

çok unutkanım latte reklamını koymamışım..orada masallarda anlatılan beyaz atlı prensler var ya..onlara benziyordu..gerçi..benim gözümde her zaman öyle...:d1 (24): buyurun işte o beyaz atlı prens

yazıcığımı yakışıklı gamzeli hyun binnie'mle bitireyim...


Bitiremiyorummmm...Binnniiee:d1 (6):



Tamam, tamam bitti..bu son vallahi :dd:


:d1 (19): bir sonraki yazıcıklarda görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasılsın? Mutlu musun bari?