Son yazılar

22 Mart 2013 Cuma

Favori film Soundtrackleri Part 2: Ortaya Karışık


Favorilere Devam...

                                       

                               Sucker Punch (OST) - Army of Me




Bu film soundtrackleri ile uğraşmayı benim kadar seven başka bir insan var mı acaba? Eğlenceli şeyleri seviyorum ben yahu :D Neyse uzatmadan; bazen hani bir filmi izlerseniz..affedersiniz ama film bir b*ka benzemez..ama yine de bırakamazsanız.. işte öyle bir filmde sırf müzikleri için ordasındır..İşte benim için Sucker Punch adlı film öyledir..Konu işleniş tarzı hoşuma gitmez(Zaten yönetmeninin de diğer yönettiği filmler de bence çok hoş değil) ama sırf müzikleri için 2 kere izlediğimi bilirim :)

                                

Belki de en iyisi buydu..seçemiyorum, ben cidden müzikleri çok beğenmiştim..ama daha fazlası için Tık Tık :)

                  Sucker Punch- I Want It All / We Will Rock You Mash-Up - Queen (feat. Armageddon)


Ninja Assassın

İlk çıktığı zamanlarda izlediğim bir filmi sonradan tekrar izleme gibi alışkanlığım var.. Hele de bir izlemeyen bulursam yanıma, değmeyin keyfime...Ninja Assasin bu filmlerden bir tanesi..Yönetmeni Matrix yönetmenlerinden olduğu için heyecanla başladığım filmdir..Matrix kadar iyi değildir fakat..O kanlı sahneler bana 3D gibi gelmiştir..Bu yüzden bu filme hayranım..Harika bir görsellik söz konusu..Kahramanın; Ninjaların kullandığı sai ve nunchaku birleşimi  bir alet kullanması daha da ilgi çekici..İlk defa öyle bir ninja aleti gördüm..(Edit :araştırdım Kullandığı aletin adı; kusarigama imiş bakınız.. )

İşte filmdeki kusarigama kullanımı..

Filmin başrolünü ilk izlediğimde tanımadan izledim.. sonra öğrendim ki..Güney koreli muhteşem kaslı şeker yaratık..Bi-Rain miş..Ama ondan öte dövüştüğü bir sahnede çalan bir ost vardı ki.. hayran kaldım :) 

Ryuzo - The mc Remix /Ninja Assassin OST/






Ve benim deliler gibi yolunu gözlediğim filmim; Resident evil..Tüm seriyi izledim 6.filmin  tarihi 12 eylül 2014 olarak verildi...Kuzenlerimin dayatmasıyla oynadığım; evrendeki tek oyundur..Hoşuma gitmişti.hani..(Ben PC oyunları hiç oynamam.. ) Gerçi oyunda Alice yok..Ve oyundaki Leon Kennedy'i Filmde;  bence Jensen Ackles canlandırmalıydı..Ah, Cw kanalı var ya.. Neyse dağılmadan..Resident evil: Afterlife'da bir çatı sahnesi var.. o sahnede çalan şarkı muhteşemdir..ayrıca o sahne de harikadır..

Resident Evil: Afterlife - "Rooftop" song - Tomandandy

     





Size ortaya karışık demiştim di mi? Ve Bütün öğrencilerin ve özellikle ailelerin izlemesi gereken şahane film; 3 idiots..Aamir Khan ve yine sistemi eleştiren bir filmi..Ben bu filmi bir arkadaşımın zorlamalarıyla izledim..Sonra da başka Aamir Kahn'ın diğer filmlerini..Mutlaka sizlerde izleyin.. filmleri için tıkla.

                                      Ve o bayıldığım,çok güldüğüm şarkı..zubi dubi :D

                                          

Bazen sıkıldığımda ne varsa eskilerde var deyip; izlersin ya..işte o film Hababam sınıfı..Unutulmaz onlar..Size özellikle orjinal halini araştırdım ama pekte başarılı olduğum söylenemez.. 

Hababm Sınıfı müziği..


 İnsan dinleyince; İnek Şaban'ı Güdük Necmi'yi, patlayan laboratuvarı, Body Ekrem'i ve daha nicesini özlüyor..

Ve başka özel bir film daha..August Rush..



Annesini ve babasını arayan özel bir çocuk..Müzik dehası..hem de Robin Williams'lı :) August Rush'ın kendi bestelediği rapsodi..

Sonuna kadar dinleyin derim..;)




Bir James Cameron mucizesi hatta onu bir numara yapan film Terminator..İlginç ki Senaryoyu birçok kişiye götürmüş, hep reddedilmiş..sonunda birinin mantığı ağır basmış ki..O güzel film çekildi..
                                                             
O meşhur tema müziği yok mu? Nerede duyarsam duyayım.. Bir yerlerden T-X ler, T-1000'ler çıkacak diye endişeleniyorum.. :D 





Herkes 2'yi beğeniyor ama benim tercihim 3'tür..Nedeni yok.. :) Paşa gönlüm öyle istiyor :) en son 4'ü izledim..5 felan çekilmiş..İzlemedim onu açıkçası.. ve yine nedeni yok :D 

Ve en sevdiğim yarı animasyon film; Alvin ve Sincaplar..
3'ü de tatlı ama Theodor..o göbüşünü gıdıklayasım var :D

Çok tatlı, hele yemek yerken..                                   
Çokta korkak..Allah'ım bunlar neden gerçek değil ya.. :D

Neyse OST'lerine gelirsek; Sincaplar söylüyor.. ve Dublaj tabi ki; Ve Bu filme yapılan dublaj; orjinaline en yakın olarak seçilmiş..

Noel vakti gelince;Oyuncak ve eğlence, uslu durduk bu sene (yalan :D ) haydi noel gelsene :D




Yazmaya da korkuyorum..uzun olursa okumazsınız endişesi de var; Olsun bir film daha :)  Haydi :D

Her alana girdik, çıktık; bir animemiz eksik..Anime denince 1 numaram da Death Note var..2 numarayı başka yazılarda açıklarım :P 

İnsanı öyle bir eline geçiriyor ki; kimden taraf olduğunuzu hatta iyi mi kötü olduğunu hesaba katmadan sadece  onların haklı olduklarını düşünüyorsunuz..Daha da kötüsü senin elinde birinin ölümünü yazacağın defterin olsaydı; Sen kimi yazardın? diye düşünüyorsun..Ya da Yazabilir miydin? Böyle psikopat bir anime işte..

 Kira favori karakterim..

Intro müziği harika ötesidir; küçük bir not..Japonlar animede ünlüler belki..ama en iyi Rock müziği bence onlar yapıyorlar..dinleyin.. sözleri anlamasanız bile harika..

Bu açılış müziği harikadır..Nitemare diye Japon bir grup söylüyor..Görseniz bayağı karanlık tipler :D Şaka yapıyorum tabisi :D Gelmiş geçmiş en iyi açılışlardan biri...








Bir de gariptir ürktüğüm bir sahne var.. onu da paylaşmak istiyorum..Güç insanoğlunu nasıl da delirtiyor..Ben neden delirdim ki acaba? Öyle büyük güç felan yok bende :D




Evet, Cidden ürkütücü bir gülüşü var ama tatlı yanlarıda var yani :) İzlediğim gece bildiğin ürktüm yahu...Tabi elimde öyle bir kitap olacak; sağlam kalacağım; hayal.

Ve Zeki, akıl dışı yunları seven dedektif L'nin tema müziği; Benim alarmımdı bir aralar, fakat annem müzikten biraz hoşlanmadı, onu rahatsız ettiğini ve ürkütücü olduğunu söylediği için değiştirmiştim..





Aslında harika bir müziktir..L'nin sahnelerinde..muhteşem bir hava katıyor..




Unutmadan bu animenin filmleri de çekildi. Animeden hoşlanmayanlar için filmler birebirdir. Fakat ben filmlerini beğenmemiştim.Çünkü anime de olan olaylardan farklı olaylar vardı..Anime daha bir hoştu..bence tabi.. ;)

Ve geldik yazımızın sonuna Part 1'i merak edeneler için.. Bir tık tık komşu part bir burada huu :D Ben bu hızla bir part daha yazar mıyım? Ehehhe !Allah Kerim, yazarız elbet bir gün :D

Hoşçakalın..Fazla akılllık iyi değil, azcık deli olmakta yarar var..Kuzenimin dediği gibi ; işi bilcen, işe gitmicen! :) Artık alakayı sen kur :D

                                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasılsın? Mutlu musun bari?