Son yazılar

11 Kasım 2014 Salı

SUPERNATURAL: 200.Bölüm Partisi; Dizi Kadrosundan Notlar

200. bölüme ulaşan Supernatural'dan inciler:



Eric Kripke (Dizinin yaratıcısı/Yapımcı/ Sezon 1-5'ten Dizi sorumlusu): 

22 bölüm siparişi aldığımızda şok olmuştum, yani asla 200.bölüme kadar geleceğimizin hayalini kurmadım. Eskiden dizide, her sezon yayında kalmak için savaşırdık.Her sezon, yazarlar odasında, "Çocuklar, bu son sezon.Mola verelim." demeye başlardım.Sonunda bana "Boş laf" derlerdi. Sezonun iptal edileceğinden o kadar emindim ki.Belki, benim çılgınca hayallerimde,beşinci sezonu alacağımızı düşünmüş olabilirm ama çift sezon almak için de hala güçlü olabilmek ve ağ pazarlamada en büyüklerden biri olmalıydık. Hala bunu anlamıyorum.Bunun için gurur duyuyorum ve hala dizi beni gururlandırıyor.Benim için harika ötesi.Sera [Gamble] ve Jeremy [Carver] ile gurur duyuyorum çünkü her biri dizinin formatını alıp,sonra kendi dizilerini yaptılar.


Jared Padalecki (“Sam Winchester”)

Gerçekten tuhaf. Harika. Bu gerçekten müthiş bir durum. Hatırlayacağınız gibi, bizim eski yıllarımız sertti. WB kanalındaydık ve WB bir şekilde dağıtıldı,CW'ye geçtiler ve orada yeni bir patron vardı. Ve yeni bir kanal ve yeni farklı aktörler, aktristler yani mutfakta farklı aşcılar vardı. Biz,"lanet olsun" der gibi, bu karışıklıkta kaybolmaktan korkuyorduk.Fakat bunu geçmişte bıraktık ve "Oh, teşekkürler Tanrım" dedik fakat ilk yolcuğumuzdaki gibi yolumuzda dikenler vardı.Ve şimdi, biz her zamankinden daha güçlü hissediyoruz. Gerçekten hissediyorum.Ve insanlar şey dediğinde nefret ediyorum; "Hey bu her zamankinden daha iyi!" bu tür anlarsın ya bakışını yapıp, kaşını gözünü kaldırıp yapılan şeyler..Hakikaten Mark Sheppard, Crowley gibi, Misha, Castiel gibi, Felicia,Charlie gibi, Jensen Dean gibi ve [Gülüyor]Jared, Sam Winchester gibi hissediyor, gerçekten karakterlerini anlıyorlar ve yazarlar da öyle.Yazarlarla, aktörler ve hatta yazarlar, aktörler ve fanların arasındaki bir tür garip ortak yaşam ile oluşan ilişki,hayranlarla iyi anlaşmamız; ilk 15 dakikalık okul dansı gibi değil, artık değil.Hepimiz eğlenceli vakit geçiiryorsak, eğlencenin son kısmında,"Hey bu hepimiizn sevdiği şarkı" der gibi ilişkimiz "Hey nelerden hoşlanırsın?" "Bilmiyorum, neden hoşlanıyorsun, pekala, neden hoşlanır?" gibi değil ilişkimiz.Hepimiz bu yolculukta birlikteyiz.

www.supernaturalturkey.com


Jensen Ackles (“Dean Winchester” ve birkaç bölümün yönetmeni):

Ben hala neler oluyor bilmiyorum. Herkes "200" diye çıldırırken, ben "Öyle mi? Oh, evet, biz 200.bölüme geldik. Aman Tanrım didim, 100.bölümdeymişiz gibi hissettim." Jared ve benim hislerim böyleydi.Bir fikir ortaya sunmuyorum ama "Başarı işinle çok meşgul olduğun zaman olur.". Şey gibi hissettim, o ve ben çok yoğunduk,bölümleri tamamlamaya yöneldik, ekiple çalıştık, yazarların bize verdikleri materyalleri kullandık. İşte bu hayatımızı yapan şey.Sonra birden hepsi oluvermiş gibi, hop 209.bölümdeyiz! Aslında olan, "Ne oluyor? Pekala dinle, yoğun program nedeniyle güzelliklere zaman ayıramıyoruz çünkü 210, 211, 212. bölüm masada bekliyor, yani devam etmeliyiz. Zamanımız yok. Dizi bittiğinde hayatın güzelliklerinden zevk alıp, eğlenebiliriz.



Jeremy Carver (Yazar - 3.-5.sezonun Dizi sorumlusu -8. ve şimdiki sezonunda):

Sanırım, biz bir çeşit...Biz acemice yaptığımız en iyi bölümlerde,şimdiden 200.bölüm sonrasına bakıyoruz, ve saçmalık gibi olsa da, kazandığımızı düşünüyoruz.Çok fazla şişirdiğimizi düşünmüyorum.Bence, hepimiz gurur duyuyoruz ki, dizi sürekli güzel oluyor.


Misha Collins (“Castiel” – 4.sezon-günümüz): 

Diziye katıldığımda, 3 bölüm sonra gideceğimi düşünmüştüm ve sonra bu iş 6'ya ve daha sonra 9'a çıkınca ve bir sezon, iki sezon derken beni her defasında şaşırttı.100.bölüm partisindeyken,"Vay canına, bu kadar uzun süren bir şeyin parçası olmak, inanılmaz" diye düşünmüştüm.100.bölüm partisinde, kırmızı halıda biri bana şey demişti; "Belki 200.bölümde de seni görürüz!" Tam olarak eminim; "Herneyse, boşverin, 200.bölümü çekmeden önce de, uzun yol almış olacaktık." gibi. Öyle ya da böyle buradayız.Aslında, hiçbirimizin bunu beklediğini sanmıyorum ama burada olmaktan mutlu olduğumuzu düşünüyorum.



Supernatural'ın Uzun Süreli Yolculuğunun Sırrı ne?


Eric Kripke: Devamlılık konseptine sahip olduğundan, değişik şekillerde [evrim geçirmeyi] var olmayı destekliyordu. Bence, uzun süreli olmasının sırlarından biri bu, çünkü biz gereksiz tekrarlar içermeyen bir yapımdık. Kendini sürekli yenileyen bir dizi yaptık.Bence, CW'nin de diziyi desteklemesinin nedeni bu.Dizi ayrıca netflix'te [Online dvd kiralama sitesi] yani yeni jenerasyonda bu diziyi keşfedebilir. Dizi başladığında, 3 ya da 4 yaşında olan çocuklar, diziyi bulup izleyebilir. Bana göre harika bir şey bu. Bence diziyle bağ kurabilirler, çünkü dizi aile hakkında. Sadece bir bilimkurgu dizisi değil. Gerçekten dizi canavarlarla ve şeytanlarla veyahut meleklerle ilgili değil. Bu dizi kardeşler ve ailelerin birbirleri için savaşmaları hakkında. Bu yüzden insanlar diziyle sağlam bir bağ kurabiliyorlar. Ve hepsi Jared ve Jensen yüzünden ve sanırım, dizinin başarısının sırrı bu işte.


Mark Pellegrino (“Lucifer” – Season 5, Season 7): 

Bence sırrı aile yani çocuklar [Winchester'ları kast ediyor.] Sanırım, aralarındaki ilişkileri ve birbirlerine karşı sadakatleri ve kahramanlıkları.Böyle bir hayran kitlesine aynı yolla birçok kez nüfuz edebildiklerini düşünüyorum.



Mark Sheppard (“Crowley” – Season 5-Günümüz):

Bu diziyi göğüsleyen, Winchester hakkında oluşu sizi merak ettiriyor ya da ettirmiyor oluşu ve olayda bu zaten. Jared ve Jensen'ın sunduğu kalite ve harika yazarlar, ve harika dizi sorumluları, harika yapım, harika yönetmenler, harika insanlar, ve söylediğiniz üzere, ve herkesin dizileri hakkında söyledikleri bunlar... ama herkes 10 sezona sahip değil.Bunu kanıtlayabiliriz.Ben konuk oyuncu olarak geldim, sık sık yaptığım gibi ve o günden itibaren hoş karşılandım.Gelmiş geçmiş en sıcak, en nazik bir grup insanla çalıştım.Zaman zaman,gerçekten iyi insanlarla çalışmışlığım var ama Onlarda centilmendiler ve o kadar yıldan sonra yaptıkları iş daha da iyi olsun diye harikaydılar..


Felicia Day(“Charlie” –  7.Sezon-Günümüz):

 Bunun aktörler arasındaki kimyanın, bir kombinasyonunun sonucu olduğunu, gerçekten harika kocaman bir dünya inşa ettiklerini düşünüyorum. Bir televizyon dizisi geliştirirken, her zaman şunu derler; "200.bölümde ne?" Oldukça zor. Bu birçok dizinin iyi olmamasının ya da yayında kalmaya devam edememesinin nedeni işte budur; asla satın alınamaz.Pilot bölüme bir bakın, "sonsuza kadar burada olmak istiyorum." der gibi olursunuz.Harika olan şeyde, bu tür bir dizinin hayranlarının inanılmaz bir şekilde ilgili olması ve tutkulu olmaları.Bu dizi her şeye rağmen devam ediyor ve bir başka 10 sezonu görebiliyorum. Bu delice.

Çeviri bana aittir ^^ Lütfen Blogumdan yazı çıkarmayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasılsın? Mutlu musun bari?