Son yazılar

9 Haziran 2013 Pazar

Dinlediklerim.. Biraz ondan, biraz bundan...


Benim belirli bir tarzım yok açıkçası..Klasik müzik bile dinlerim, hoşuma giderse..Yani Ben Rockçıyım..ya da Rapçiyim diyemem..Her şeyi dinlerim...

Şu aralar büyülü bir tınısı olduğunu düşündüğüm, opera sanatçısı Yisabel'in "My eden "adlı ingilizce şarkısını dinliyorum. Ayrıca Gu Family book adlı dizinin'de orjinal soundtrack'i dir.


Ve foghat "Slow Ride" ..

Ben bunu hep otobüste dinlerdim(Evet, bir arabam bilem yok :D ) hep öyle rast gelirdi.İyi bir yolculuk müziği bence..





Ve hiç vazgeçemediğim grup; CN:BLUE..son albümlerindeki harika şarkı..Blind Love albümündeki en iyi şarkı bence..Greedy Man..Sözlerini; Grubun Lideri Yonghwa yazmıştır.

Aşkta açgözlü adamı dinleyelim derim:


Badem'in albümünü dinleye dinleye suyunu çıkardım...hatta Vega ile bir düetleri var ki..hala dinlemekteyim.

 Badem ve Konukları albümünden; "Uyan" ; Badem ve Vega yorumu..
Ve Akon.. Onun şarkılarını çok seviyorum..Akon'ıda çok sempatik bulurum..SMACK THAT hala dinlerim eskidir felan ama...

Ve yine eski de olsa Hurt somebody


Ve Justin Timberlake "Mirrors"

Özellikle 2013 Brits performansının videosunu koydum ki..şarkıyı daha çok hissetebilin.Justin'i kişilik olarak pek sevmem ama adamın sesi iyi şimdi..Kaliteli şarkıları var..




Ve Maroon 5'ın one more night adlı şarkısının cover'ı...orjinalden daha çok sevdim.
                                                
                                     




Ve telefonumun zil sesi olan ve de animeye ait olan.. o güzel şarkı; size enstrümental halini paylaşacağım.Vampire Knigth animesinden "still doll"


Ve belki de hayatım boyunca bende ki etkisi geçmeyecek olan; Supernatural dizisi sayesinde tanımış olduğum   o güzel şarkı; styx "Renegade"..Herkes "Carry on my wayward son" sever.. Bende severim ama benimkisi biraz herkes gider Mersin'e, ben giderim tersine oluyor. TNT'de Supernatural tanıtımında da Styx kullanılmıştı. Ve tanıtım klibi ile müziği dinleyelim..


İşte İlkbahar esintilerini görmüş oldunuz..Yaz tatilinde, bol çeviriler ve yazılar yazmak dileğiyle..Esen kalın, mümkünse sevgiyle kalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasılsın? Mutlu musun bari?