Son yazılar

31 Mart 2014 Pazartesi

Jared & Jensen Röportaj Derlemeleri /// Winchesters

2.sezon çekimi bittikten sonra yapılan bir röportaj kesiti.

S: Başrol arkadaşın Jared bir parça bebek gibi.Diziyi çekerken korktuğunu söyledi.




Jensen: Evet, birazcık bebek gibi.Elimi tutmak istediğinde her an eline vurmak zorunda kalıyorum.Ayrıca çok büyük bir bebek.Ben 1.85 boyundayım, O, 1.93.Ne zaman film setindeki kutulara çıksam, ona vuracağımı söylüyorum.




Jensen: Ve herkes çekimden sonra eve memnun bir şekilde gider ve o akşam bir telefon gelir. 'Burada bir adam var; Jared Pada... Pada birşey ve kardeşlerinizden biri mi.' Bu yüzden elbette onu her zaman iş dışında arayabilirim.

Jared: Benim çekici olduğumu düşündü.

Jensen:Bu adam çok çekici.Onun kardeşini oynayamıyorum. Dean'i geri getirmek istediklerini söylediklerinde ve tabi ki çok heyecanlanmıştım.

John Shiban: İkinci olarak; dürüst olmak gerekirse,oyuncu kadrosu ve aralarındaki kimya(uyum) harika.Bir anda uyduramazsın.Bu kadar harika yazmak için bu adamlar var.

[Jared Jensen'a bakar ve onu öpmek için eğilir.Ama Jensen izleyicilere mola olduğunu işaret eder,alkış alır ve seyirciler çığrından çıkar. ]



Jared: Denemeye değerdi, denemeye değerdi.

**********
Q: :Çok ünlü bir kişiyle ilişki kurmak zorunda kalsaydın..

Jared:O kişi Jensen olmalı.(Gülüyor)
Jensen: Sen öyle san.

Jared'ın video oyunları sevgisi

Jared: Contra oynuyorum, Jensen ve Ben..bazen, "karavanımda, şimdi!" diyorum ve o geliyor ve 25 dakika içinde contra'da yeniyor.Şimdi güne devam edebiliriz çünkü dünyayı contra'dan kurtardık.

Jared: Biz sette eğleniriz. Teksaslı olan, büyük ihtimalle aynı roller için gelen iki adam, çok sıradışıdır. Ona karşı hiç rekabet hissine kapılmadım.Onu en büyük destekçim gibi hissettim ve biliyorum bende onun en büyük destekçisiyim..O sahnelerini çektikten sonra çok mutluyorum. "Dostum, salladın" diyorum. Ve o da benim için aynını yapıyor ve  hak ettiğimi düşündüğü yerde de aynı şekilde bana güvenir.Aynı zamanda da çok yapıcı eleştiriler yapar."Hey, sen daha iyisini yaparsın. Tembelleşme ya da bunu burada yapma." gibi. "Kesinlikle" derim.Bir başkası şunu söyleyebilir, özellikle başka aktörlerle çalıştığında,"Sen yönetmen misin? Ya da yazar ya da yapımcı ya da bir şey.? " der.Ama bu ona; "Tamam, harika" gibi gelir. Beni tanıyor,oyunculuğumu bu dünyadaki diğer kişilerden daha iyi anlıyor çünkü onunla oyunculuk yapıyorum.Ve tam tersi. Bende onunla saatlerce birlikteyim,saatlerce ve saatlerce oyunculuğumu onunla paylaşıyorum.



Jensen: Bir doğaçlama yaptığımızda ve birbirimizi aramak gibi bir lükse sahip olduğumuzda,devam edebilmek için birbirimizin sorumluğumuzu almamız, bunun oldukça harika olduğunu söyleyebilirim.Demek istediğim,bu dizinin daha iyi olmasına yardımcı oluyor.
***************                                         *****************
                                                  &

Jared: Ben Jared Padalecki...ve sahilde uzun yürüyüşler yapmaya bayılırım.
Jensen: Ben Jensen Ackles...ve midillilere bayılırım.
Jared: Gergin olduğumda, bana ileride masaj yapacak.
Jensen: Çok gergin.

Jensen 2x17 Heart bölümü hakkında.

Jensen: Jared çok üzüldü ve onu bir şey hakkında üzgünken daha önce görmemiştim.Bir çeşit uçlardaydı, kameranın ışıklar açıldığında oyunculuğuyla bir çeşit yıktı geçti. Ve her zaman onu yalnız bırakmam gerektiğini bilirim ve o da benim için aynını yapar.

[Devamlı Jared'ın yüzüne bakmış,Neden bu kadar üzgün ki diye düşünmüş..Jensen o üzülünce aynı etkiyi bırakmak istemiş.]

Jared: [Jensen'a dönüp] Sahnemi çaldığın için teşekkürler pislik. :D

[Jensen'da ağlamıştı o bölümde, deli bunlar ya :D ]



Kavgalarını anlatırken..

Yapımcı anlatıyor;  Çok yorucu bir günün ardından ufak bir tartışma yaşamışlar, Jared, Jensen'ın üzerine yürümüş.Karşılık vererek, Jensen'da Jared'ın üzerine yürümüş. Sonra Jared,Jensen'ın yüzüne doğru elini kaldırmış, Jensen ani bir dönüşle Jared'ın yüzüne aynı şekilde karşılık vermiş. [Jensen ekibin tepkisini şöyle açıklamış; Sandalyesinden fırlamış,gözleri fal taşı gibi açılmış, eliyle ağzını kapatmış bir biçimde ekibin taklidini yapmış]

Jensen: Jared yönetmenin karavanına fırtına gibi eserek girdi ve kapıyı çarptı.Bende aynı yolu izleyerek karavanıma giderek, kapıyı çarptım.Birkaç saat sonra, böyle tartışmanın çok aptalca olduğunu düşündüm ve hemen arkasından gittim. Karavanın kapısını çaldım. Jared açtı, ilk önce birbirimize baktık sonra da hiç bir şey söylemeden birbirimize sarıldık, sonra da bu konuyu hiç açmadık.

[Hayatımda bu kadar komik kavga duymadım :D İkisi de birbirine mi vurdu yani :D]

 
               


***___***          ****____****

Jensen'la aynı evde yaşaması hakkında..

Jared: Biz Vancouver'da birlikte yaşıyoruz. [Evlenmeden önce ev arkadaşıydılar.] Aslında çok iyi dostuz.Şey gibi değil, "Hey, Siz Tv'de kardeşleri oynuyorsunuz. 'Kes' en kısa sürede birbirleriyle kavga ederler" gibi değildi.Şey gibi, Jensen,Teksaslı bir çocuk ve bizim kız arkadaşlarımızda iyi geçiniyor. "Güzel, eğlenelim. Super Bowl izliyoruz ve biftek ızgara yapıyoruz; kız meseleleri hakkında konuşuyoruz." gibi. Çok eğlenceli. Bir kardeşimin olması gibi, gerçekten öyle.Bir şeyler olduğunda, onun için gerçekten heyecanlanıyorum; o da benim için heyecanlanıyor; ve sonuçta bu bizi birbirimiz için daha iyi yapıyor. bir nevi yardımcı oluyor. Filmi daha iyi yapıyor, daha çok yardımı oluyor.Senin için en iyisini yapan bir dostunun olması gerçekten çok güzel.



Jensen: Jared sabahın köründe kalkar, evin içinde koşturarak hazırlanır, daha sonra köpekleriyle birlikte koşmaya gider sonra eve döner, saatler süren bir duş alır ve sonra aynanın karşısında süslenmeye başlar sadece saçları için 40 dakika harcar, evin içinde oradan oraya koşturan ve enerjisi hiç bitmeyen birinin olması bazen sinir bozucu olabiliyor. Ben söylenmeye başladığımda sadece iyi göründüğümden emin olmak istiyorum hepsi bu der, tabi ki tüm bunlar olurken ben yataktan zorla kalmış, kendime bir kahve yapmış elimde fincanla duş alabilmek için yeterli gücü toplamaya çalışmakla meşgul olurum, sonra bizi sete götürmek için şoförümüz Cliff gelir, ben hale ceketimi aramakla falan uğraşırken, Cliff’e benim kız gibi bir türlü hazırlanamadığımdan falan bahseder. Tüm hayatımı Jared’in hazırlanmasını bekleyerek geçiriyorum, Jared’i beklemek adlı bir kitap yazmayı düşünüyorum.

---4.sezon hakkında --

S: Sen ve Jensen gerçekten çok yakınsınız, temelde ayrı takılmak zorunda olduğunuz ve belirsiz şeylerden bahsettiğiniz böyle sahneleri yapmak sizin için zor mu?

Jared: Evet dün bir tane çektik. Jensen, cehennemde olduğu zamanlar hakkında konuşuyor ve olağandışı birşey yaptı.İnanılmaz bir iş başardı, o harika bir aktör ve her zaman beni etkiliyor.Sadece onu oyunculuk yaparken izle-kamera yoktu ve ben onu izliyordum ve birden gözyaşları yanağımdan süzülmeye başladı ve ağlıyordum[Gözlerini siler gibi yapar burnunu çeker. :D Deli bu ya :D] ahh...gözüme toz kaçtı.



-Aralarındaki İlişki-

Jared: Bence, Jensen ve benim iyi anlaşmamızın nedeni aramızda bir bağ varmışcasına davranmıyorduk. Kör bir buluşma gibi hissettirmiyordu. "Pekala,birbirinizle takıldığımızı zannediyorsunuz ya da öyle birşey"gibi diyerek aksine bir ilişkiyi devam ettiriyormuşuz gibi hissettim. Bir şekilde takılıyorduk...hemen ortaya çıkarıldı.Hiç bir nedeni ya da uygunluğu yok.Birlikteyken, dışarı çıkmayı ve içmeyi, futbol maçı izlemeyi seviyoruz.Bir şans elde ettiğimizde, takılacağız, basketbol  oynacağız ya da başka şeyler yapacağız.Eğer çalışmıyorsam,çok fazla enerjim olur ve bir çeşit rahatsız edici biri olduğumu anlıyorum.enerjimi onunla tüketiyorum.



Jared ile çalışmak hakkında..

Jensen: Kız arkadaşlarımızla beraber vakit geçirmekten daha çok birlikte vakit geçiriyor olmamız gerçeği hakkında çok şakalaşıyoruz. [gülüyor] Onun ve benim sahip olduğumuz ilişkiye sahip olduğunuzda,bu cidden çok iyi.

 Kariyerindeki en önemli anın?

Jensen: James Cameron ile çalışmak. [ Dark Angel'da oynamıştı. James Cameron onun büyük bir yetenek olduğunu düşünüyordu..Hatta ilk sezon bir bölüm de kötü bir karakteri canlandırdı. 2.sezon'da ise farklı bir karakterle devamlı bir rolü oldu. ]



Birbirleri hakkında ilk görüşleri...

Jared:O başka ne yapar biliyor musunuz? O, her şeyin etkisinden çabucak kurtulur.Bu çok delice bir keresinde yapımcıdan fırça yiyişini şaşkınlıkla izlemiştim.Adam kendini parçaladı ama Jensen sadece gülümsedi ve "bitti mi ? git ve kendine bir tane bira al, kesinlikle serinlemeye ihtiyacın var" dedi.Ben daha çok düşünürüm ve alınırım ve söylenen şeyler hakkında gerekeni yapar üstesinden gelmeye çalısırım.

Jensen: Sende buna benzer şeyler yapıyorsun.Çok rahat, ılımlısın ve kavgadan kaçıyorsun.Ve çok alaycısın, neredeyse herseyi komik  yanıyla algılamaya çalışıyorsun. Bu ciddi bir süreçken ya da ölüm kalım meselesiyken bile oluyor.Yani sanırım sen o kadar yumuşak başlı değilsin.

Jared: Teşekkürler.
Jensen: Ne demek, her zaman :D


Lütfen Blogumdan yazı, çeviri vs. çıkarmayınız. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasılsın? Mutlu musun bari?