Son yazılar

10 Mart 2013 Pazar

Neşelen Diyorlar...


Kolaysa gel sen neşelen..

Bazen kendime çok kızıyorum, çok fazla şeye kızdığım için.. Şu internet denilen ortama girdiğimden beri alışamadığım bir çok olaylar silsilesi var. Örnek vermek gerekirse benim proflimde benden yaşça küçük bir çok insan var.Ve şöyle bir durum gelişti...Bana; "resmimi beğenir misin?" diye mesaj geldi..Şimdi o kişinin kalbini kırmadan gel de o işin içinden çık.. Resmi beğenirsem (gerçekten beğenmediğim bir şeyi beğenemem) kişiliğime aykırı bir durum, beğenmezsem o üzülecek..Son anda aklıma bir fikir geldi, onu uyguladım. Şimdi bana soran sorana kimdi o? Canım benim söyleyecek olsam baştan söylerdim..Böyle anlarda Dean gibi oluyorum;


Başıma gelenler sadece bununla sınırlı değil, Ben face denilen ortamda konusuz mesajlaşmayı sevmeyen bir insanım,belli bir konumuzun olması lazım. Zaten Face'i kullanmamın nedeni sayfalarımdır. Bütün işlerimi halledip, paylaşım yapıp, gitme gibi bir derdim vardır.. sırf bu yüzden sohbetim kapalı..(Gerçi ilk zamanlarda sohbetimde sorun vardı, online olamıyordum.) Ben paylaşım yaparken biri mesaj atıyor, ben cevap bekliyorum ruh hali aynen böyle..

Kafamı vurduğum kısmını abartıyor olabilirim :D



Hadi bunları aştım dediğim anda ben çeviri yayınlıyorum..Biri almış, kendi sayfasında yayınlamış ve bir de utanmadan linkle al yazmış.. Yahu sana annen küççükken söylemedi mi evladım başkalrından izinsiz alınan her şey çalıntıdır..!! o an o kişiyi elime geçirsem..Bir de etiket yok bişi yok, sadece alıntı yazıyor..Ey İnsan alıntı da nereden alıntı..Gökten zembille mi indi bu???

Cidden çok sinirleniyorum..

Her şey tamam, bir de diyorum ki..o sayfaya iğneleyici biçimde bir laf sokayım..o lafı söylemezsem, benim odamda yırtılmadık, parçalanmadık eşya kalmaz...Benim yorum aynen şu; 

Derya..:  resimde çok güzelmiş.. sözü de izledikten sonra yazmak birebir çok zor bilirim.. Allah kolaylık versin.. çok zor iş..

Burada ki derdim, benden izinsiz aldığı resmi, ki resmin düzenlemesi her şeyi bana it..yoksa asla üzerine link koymam.Kırpıpı yayınladığı resmin başkasında aldığını anlatmaya çalışıyorum..Ama karşımdaki arkadaş bana sadece teşekkür etti..benim sinirler yine harap tabi..

Bir de çeviriyi alıyor..bazen değiştirme gereği duymadan yayınlıyor.. bazende kendini dünyanın en zeki insanı sayıyor, Çeviride değişiklikler yapıyor ve yayınlıyor.. ve yine o utanmaz bunun için linkle al diyor.Belki bu dediğim çok bilindik ya da bunu okuyanlar için aman çok eski kafalıymış bu canım diyebilirsiniz.. ama düşünün bir böyle küçük hırsızlıklar büyüyüp büyüyüp daha büyüklerine yol açar..Hadi be oradan dediğiniz duyuyorum..inanın yol açar..

Bir de benim kimseden izinsiz bir şey almayacağımı bilenler var; Ben bir forumdan almıştım, yabancı bir arkadaş yapmış resmi..Bir sayfanın yöneticisi (Bu arada kim, Kimin, nerede yönetici olduğunu hep biliyor ve görüyorum,) bunu biizm sayfadan almışşsınız.. lütfen bizi etiketler misiniz..? Akıllı olduğunu sanıyor.. ama ben sayfadan almadım..orası bir gerçek...neyse dedim ki..sen bana sayfanın linkini at..Yemin ediyorum.. bütün paylşımlarını kontrol ettim, ben deki nasıl bir hırssa, o resim var paylaşımlarda ama bir üye göndermiş, üyeninde nereden aldığı belli değil..Dedim ki.. benimle kafa mı buluyorsun.. Size de bunu bir üye göndermiş..Karşı taraftan ses yok, ayrıca yorumu da kaldırmış..Etik kurallarına uyuyorum diye Dünyanın en saftiriği değilim ya..Böyleleri de var..

Kızdığım çok şey var... daha.. bir de ben oyun oynamadığım halde bana oyun göndermeye devam edenler..

Ben artık bıkkın bir şekilde; "Canlarım, canımcıklarım, kardeşlerim, hatta genç saydığım güzel insanlar..evrendeki eşi benzeri bulunmayan süper ötesi insanlar...BANA OYUN İSTEĞİ YOLLAMAYIN ARTIK!!!" böyle rica eetiğim günlerim vardı..

Ve sayfalarına kurucu admin, ana admin yazanlar; yahu bana kızmayında dünyadaki en itici şeylerden bir tanesi..


"Sayfalarına kurucu yazanları anlamıyorum...anladık sayfa senin...

Tamam sakin ol...kendi aranızda bilmiyor musunuz mu kurucu kim? madem diğerlerini istemiyordun ya da güvenmiyordun niye yönetici olarak aldın...Zaten kimse sayfanı sahiplenmiyor merak etme, kurucu:D " diye  de biri sormuyor...

Daha da var da bu kadar yeter, yine canım sıkıldıkça kızdıklarımı yazarım :D Sevgiyle kalın, çokta sevgi böceği olmayın.. her şeyin fazlası zarar :D Alternatif Tıppa çok güvenmeyin! :D Neşelenmek için;

Benim favori videom; vallahi pis pis insanı sırıttırıyor :D Yirim onları <3



Derya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasılsın? Mutlu musun bari?