Son yazılar

20 Mart 2013 Çarşamba

Flower Boy Next Door; Yakışıklı Komşular...

ŞEHİRLİ RAPUNZEL :)

Flower Boy Next Door; kore fanları tarafından 'Şehirli Rapunzel' olarak biliniyor..Aşırı pozitif, şirin bir diziydi..Fakat Senaryo açısından çok fazla açıklıklar vardı; öyle çok büyük bir konusu yoktu, bilindik hepimizin çevremizde görebileceği bir konuya sahipti..desem de röntgenci kız olayı pekte bilindik bir şey değil ..

Konusuna gelirsek; Hikaye "Her gün onu gözetliyorum" adlı ünlü webtoon'dan alıntıdır. Go Dok Mi (Park Shin Hye) kendini dünyadan soyutlamış ve kendini evine(kalesine) hapsetmiştir. Her gün Yakışıklı komşusu Han tae Joon'u gözetler. Bir Gün Tae Joon'un evine gelen Enrique Geum'un onu fark etmesi ve kapısına dayanmasıyla her şey değişecektir. Go Dok Mi, Enrique'nin sayesinde kabuğundan çıkıp gerçek dünyaya adım atar.Dizi "Oh! Boy" serisinin 3.südür. (Diğer 2'si Flower Boy Ramyun Shop, Shut Up Flower Boy Band; ve ben her ikisini de izlemiş biri olarak Oh !Boy serisinin en kötü demeyelim de orta halli dizisidir.)

İzleme nedenim Park shin Hye ve Yoon Shi yoon'dur..Çünkü daha önceden dizilerini izlemiştim ve aşırı olmasa bir sempatim var onlara karşı.. ;)
Park shin hye (Go dok mi)

Dizinin konusundan anlaşılacağı üzere kendini dış dünyadan soyutlayan bir kız var; her şeyden korkan,hatta insanların ona yanlışlıkla çarpmasından bile bir dışlanmışlık hissediyor..Go Dok mi'yi başarılı şekilde canlandıran Park Shin Hye iyi iş çıkarmış fakat nedenini bilemiyorum ama onun bir Shin min ah, Kim tae Hee kadar başarılı olmadığını düşünüyorum.. şimdi bana kızanlar vardır elbet; hatta daha çok genç diyenlerde vardır..ama You're beautiful'un ötesine geçemedi..Bir an izlerken özellikle üzüldüğü sahnelerde sanki Heartstrings'teymişim gibi hissettim..mesela bir sahnesi var..Saf saf bakması, ve gözlerini börtletmesi lazım..O sahnede sanki go minam bakışını gördüm..Yani bir tık üzerine koyamamış.. fakat bunun yanında o kadar sempatik ki tüm bunları kapatmayı da beceriyor..Seviyorum bu şekeri de :)

            Burada çok sempatik                                                   işte bahsettiğim sahne..

Tabi böyle bir karaktere bir de şirin mi şirin,dışa dönük, kolay arkadaş olabilen, sevimli birisi gerekiyordu..Tabi ki; Yoon shi yoon, Enrique rolü ile kızların aigo aigo diye sevdiği biri haline gelmiştir..(Bende yaptım da ondan diyorum :D Öyle tatlı ki ! :)
                                                     Yoon Shi yoon (Enrique)
 Bu dizinin bence en çok fark edilen yetenekli oyuncusu; şirin olmayı, pozitif olmayı harika bir şekilde canlandırdı..Kitap kurdu Shi yoon :) evinde kütüphanesi varmış..harika ideal erkek tipim ;)

Öyle tatlı ki; şu dudaklara bak; Allah'ım 

Pandalı kukuletasına bayılmıştım 

Diziyle ilgili özlediğim şeylerden bir tanesi; Onun Ajumma deyişi 


Bu dizinin en güzel tarafını söylüyorum; Çok fazla yakışıklı var...İlk bölümde kafamı hangi yöne çevirsem, yakışıklı görüyorum...Acaba dedim; Yanlış bir dizide miyim?

Zaten bu diziyle bir çok kişi tanıdım..Onlardan birisi Kim ji Hoon..Bir adam bu kadar karizma olur mu yahu..Onun rolü malesef 2.adam olarak Oh Jin Rak. Bu kore dizilerinde neden 2.adamlar  çok yakışıklı oluyorlar..Üzülüyorum sonra onlara..Ekrana yapışıp 'Gel ben seni teselli ederim' demekten gına geldi..:D 

Boş avuntumuz olmasa daha çok kızardım da işte(Avuntu 1: Neyse o da bize kaldı :D  Hahahayt :D ) 

                                                        Kim Jihoon(Oh Jin rak ) 

Oh Jin Rak'ın sevme stili çok sessiz..Hep karşı taraf üzülür, incinir diye yaklaşamıyor.. Bir felsefesi var; "Seni uzaktan sevmek; aşkların en güzeli " ama Jin Rak bir şeyi de unutuveriyor..Gözden Irak olan Gönülden de ırak olurmuş.. Ne felsefe yaptım ama Lisedeyken derslerinden kaçtığım Felsefe hocam görse oturup ağlar :D Yani demem o ki..Birini seviyorken eğer ona bunu söylemekte gecikirsen; O kalbe başkası yerleşebilir.. İnanın bunu aşık ya da daha önceden sevmiş biri olarak söylemiyorum tamamen evrenin yasası..Aynı kişiyi sevseler de arkadaş oldular..
 ahh yerim :claps:

Acayip tatlılardı tanıtım fotoğraflarında..

Tüm yakışıklılar toplanmış, toplanmış..Vallahi bunlara adama şarkı bile yazdırttırırlar.. :D

Dizi yılbaşında ekrana geldiği için; ekran cazibesini artırmak için kanal onları yılbaşı ağacına çevirdi; tuttu mu? Tabisi evet :)
Üçü çok tatlılar; kızamıyorsun bile onlara..


Ve dizimizin Japon oyuncusunu çok beğendim; Japonya'nın Lee min ho'su deniyormuş ona..

Watanabe'yi canlandıran Mizuta Kouki güzel gülüşlü yaratık 
Bir de sevmediğim tavus kuşu gibi olan bir kızımız var..Go dok mi'yi sevmeyen biri Cha do hwi , Hep tüylü tüylü şeyler giydiğinden her gıcıklığında o tüylerini yolasım geldi :D


Diğer yakuşuklu ise..

Dong hoon :)

Ondan bahsedebilmem için Benim favori manyak karakterimden de bahsetmem lazım;) Editör Bizim oh JinRak'ın patroniçesi..yani Dong Hoon'un da.. :D 


İşte Favorim Editör;


 
  Gözlerini açmıyor mu sinirlenince acayip tatlı oluyor..                      Parti İnsanı 


Gerektiğinde Şirine bile oluyor..Çok yetenekli ileride başrolde göreceğiz onu..eminim..

Hele Dong Hoon ile sahnelerine ölün bitin...

 
Favori çiftim 

Diziye Dönersek; Dizinin diğer bir çekici yanı Dizideki karakterlerin Çizgi karakterlerinin çizilmiş olması..Zaten Dizimiz internetteki bir çizgi diziden uyarlanmıştır..

                                                                  Go dok mi & Enrique

Yazıcığımızın sonuna gelmişken Size Tatlı Enrique'den bir OST dinlettirmezsek.. ayıp olur. :)

[Flower Boy Next Door Ost] Yoon Shi Yoon - "I Want To Date You" .





Okuduğunuz için çok teşekkürler :)


2 yorum:

  1. Güzel diziydi, tamam sürükleyici değildi ama park shin hye için izlenir.Çok tatlı bir kız.Ama ne yalan söyleyeyim enrique ondan tatlıydı :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle enrique cidden tatlıydı..nasıl şirinlikleri vardı öyle :)

    YanıtlaSil

Nasılsın? Mutlu musun bari?