Son yazılar

7 Aralık 2013 Cumartesi

Hafta Sonu İçin Eski-Yeni Filmlerden Öneriler; Aksiyon; Fantastik; Aşk; Komedi..


*Aslında Evrenin Askerleri'nin son filmini izleyip, onun hakkında yazmayı düşünüyordum.Fakat o kadar kötü bir filmdi ki sanırım ilk 20 dakikadan sonra kapattım. Evrenin Askerleri'nin ilk filmi yani 1992 yapımı çok muhteşemdi, son filmi asla izlememenizi öneririm. Van Damme hayatının hatasını yaparak bu filmi de çekti..Beşinci filmi de çekerlerse artık ben izlemem..Birincinin verdiği heyecan ve zevki hiçbirinde bulamadım zaten.


Ben küçükken izlemiştim, tekrar izlemek istediğimde tüm sitelerde ses sorunuyla karşılaştım.Bir sitede düzgün bir dublaj bulmuştum.İlk 1992 yapımını izlemek isteyenler: Evrenin Askerleri 1992 tıklasın.

*Madem eskilere uzandık; 3 Ninjas demezsem çocukluk film şeridime ihanet etmiş olurum.Çünkü 3 küçük Ninja serisini küçükken bıkmadan usanmadan bir 100 kere felan izlemişimdir.



İşin komik tarafı isimlerini bile hatırlıyorum.Rocky, Colt, Tum Tum..Rocky büyük kardeş, genellikle hep sevgilisi olurdu,Colt ise benim favorimdi, öfkeli,atak,iş bitirici ortanca kardeş,Tum tum, abur cubur sever minik kardeş.Filmin artısı; bu kardeşlerin karate biliyor oluşları, dedeleri her filmde bilgece şeyler öğretirdi.Dedelerini de çok severdim,sanki benim dedemmiş gibi. Büyümekle hata mı yaptım? Ne güzel zamanlarım varmış benim.Özledim hai ya hai ya seslerini.. :D

Colt( Max Elliott Slade)
Aralarından, Colt'u canlandıran Max Elliott Slade'in oyunculuk geçmişi var..sanırım 1996'ya kadar filmlerde rol almış ve 1996 ünlü yapım Apollo 13'te de oyuncu olarak yer almış.

3 Küçük Ninja'nın ilk 3 filminden bir fragman.

 hai yaa :D

*Eski filmlerden biraz sıyrılırsak; Confession of Murder / I'm A Killer / Cinayetin İtirafı filmini izlemenizi öneririm.Film o kadar ters köşe oynadı ki; ne olacak, nasıl olacak diye meraktan filmi bırakamıyorsunuz.


Konusunu gelişigüzel anlatıyorum; katilimiz, zaman aşımı süresi dolduktan hemen sonra kitap çıkarıyor. Kitapta cinayetleri nasıl işlediğini anlatıyor. En çok satanlarda üst sıraya yerleşiyor. Dedektifimiz de adamı zaman aşımı süresine rağmen yakalamak istiyor. Ama sadece olaylar bunlardan ibaret değil, izledikçe anlayacaksınız. Burada yazdıklarım kedi-fare oyununa benziyor gözükse de, basit bir kedi -fare oyunu değil, öyle planlanmış,kafa karıştırıcı sahneler var ki; katile acıyorsunuz, hatta hayran oluyorsunuz..İzlemeniz tavsiye edilir. Zira katil bir idol görmek kimseye nasip olmadı bugüne dek..


              Gülümseyin;)

*En çok merak ettiğim filmlerden bir tanesi idi fakat beni hayal kırıklığına uğrattı. Merak etme nedenim ise; kitabını okudum, filmde okuduklarımı görsel olarak efektlerle görmek istedim..istediğimi çokta elde edemedim.Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri...


Bana göre film çok çekici değildi.İtiraf etmek gerekirse kitabı okurken, daha çok heyecanlandım.Efektleri çok iyi kullanamadıklarını düşünüyorum. Örneğin; Kemikler Şehrini gösteriyorlar, gram heyecanlanmadım, kitapta o kadar büyülü anlatıyor ki,bizse sanki New York sokaklarını görüyoruz.

Jace

Jace karakterini oynayan kardeşimiz de hafif Alex Pettyfer havası vardı..Sanki onu oynatamamışlar, yerine Jamie Campbell Bower'u sokmuşlar.

Güzel gözlü Simon :)

Lily Collins ise başrol kızımız; bu kızı çok seviyorum ama hayalimdeki karakter o değildi. Ayrıca küçük bir ayrıntı; Misfits dizisini izleyenler efsanevi Nathan karakterini bilirler;Robert Sheehan yani Nathan burada oynuyor(aramızda kalsın filmi de sırf onun için izledim ^_^ )

Türkçe Altyazılı Fragman için TIK TIK



*Ve henüz yeni sinemada izlemiş olduğum; Hükümet Kadın 2 ;



Benim bir prensibim vardı; asla asla sinema da Türk filmi izleme. Daha önceden ne zaman gitsem hep hayal kırıklığı yaşıyordum.Bu filme de arkadaş zoru ile girdim.Memnun muyum? Orta halli bir film.Ama yine de sinema da izlenecek bir film değil. Demet Akbağ başarılı bir oyuncu, beğeniyorum ama bu film o kadar basit ki onun oyunculuğuna, inanın ben izlerken bu kadın nerede coşacak diye diye bekledim.

Faruk karakterini oynayan Sermiyan Midyat yazmış senaryoyu..espriler herşey yerli yerinde ama eksik bir şey var.İlk filmden sonra aceleye getirmiş belli. Film de parlayan tek oyuncu bana göre; BKM oyuncusu Gülhan Tekin.

Gülhan Tekin & Demet Akbağ 


O karakterin saflığını,komedisini,çirkinliğini nasıl iç içe geçirmişse, Fehime karakteri harika ötesi olmuş. Hatta filmin kilit noktası haline gelmiş bir oyuncu.Son sahne de bile onu arıyorsunuz o derece.Çirkini oynamak çok yakışmış Gülhan ablaya.

Farklı bir dille de anlatsa da, eskiden Ankara'dan evrak, mektup geldi mi ne çok korkarlarmış; bana da büyüklerim anlatırdı. Filmde de öyle bir sahne var.Hoşunuza gider umarım.

Sözün özü bir vizontele değil, o filmi de bağrıma taş basıp izlemiştim ya neyse.Arkadaş ortamında izlenecek bir film.

Fragman için:

                            

Umarım yazımı beğenirsiniz; okuduğunuz için çok çok  teşekkürler ^^







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasılsın? Mutlu musun bari?