Son yazılar

26 Kasım 2014 Çarşamba

Hoopp: Sana diyorum; Gelinim Sen Anla?

Bu yazıyı neden yazıyorum; aslında bilmiyorum. Ama asıl güzel olanda bu değil mi? Bir amacımın olmaması.Sınavdı vs. bu tarz şeyleri atlatınca elim bir şeyler yazmaya gidiyor her seferinde.

Bazen ne olacağını kestiremiyorsun.Nota bilmeyen biri için piyanodaki tuşlar kadar gereksiz geliyor hayat. Bunu neden dedim? Bunu nasıl söyledim? Burada ne işim var? Yaşlılığın belirtisi bu cümleler sizi asıl sona hazırlıyor.

İki facebook hesabı olan ben, hayranlık için açtığım hesapta, anasayfamda bazen hayattan bıkmış mesajlar görüyorum.Çoğu bir diğerine kapak yapma adı altında aşıklar gibi atışıyorlar :D



Hayran savaşları kadar saçma bir şey yok şu dünya da eminim. Ben SM adlı şirketi günahım kadar sevmem.Ama seven birini de kendime düşman seçmem. Bazen hiç ummadığınız insanlar, etrafınızdaki şüphe etmeyeceğinizi düşündüğünüz insanlardan kat kat iyi çıkabilirler.

Aslında aynı mesajı, düşünceler içinde diyebiliriz. Hepimizin siyasi düşünceleri farklıdır. Peki soruyorum; insanı insan kılan siyasi düşünceleri mi? Ben köpekleri çok seviyorum, farklı siyasi düşünceye sahip arkadaşımda seviyor. Aynı köpeği sevme lüksümüz olamaz mı?

Seçimler zamanlarıında, çok üzülürdüm ben. Çünkü "şu adamı tutan beni arkadaşlıktan çıkarsın?" "Bu partiden biri beni eklemesin?" tarzında mesajlar görüyordum. Böyle düşünüyor olsaydım, Korelileri asla sevmezdim. Aşırı ırkçı bir milleti nasıl seveyim yani asdfg. Ya da ne bileyim; ben müslümanım, müslüman olmayan kimseyi sevemem demek bu. Düşünün, böyle biri olsam, Jensen gibi koyu bir hristiyanı nasıl sevebilirdim. Ama mesele diyorum ya din değil. Kişilik meselesi.  O adam, adam gibi adamdır. Çevremizde gördüğümüz, bazı müslümanım deyip gezenlerden bile kat kat iyi denilebilecek kadar iyi hemde.



Sözü daha da uzatmadan; arkadaşlık denilen olayı siyasi düşünceler, onun fanı, bunun fanı olmanız belirlemez. Arkadaşlık; bu ikisinden farklı olarak birbirinizle iyi anlaşıp anlaşamamanızdan kaynaklı bir olaydır.

Fan savaşlarına gelecek olursam, Exo denilen grubu da çok sevmem ben. Birincisi bana yetenekli hiç mi hiç görünmüyorlar, haa aralarında var elbet yetenekli olanları.Ama şunu bir kabul edelim sırf kızlar için görüntüleri ayrı bir çekim sebebi. Bunu cesaret edipte, anlatmamın sebebi, benim Exo sever kızçeleri seviyor oluşumdur. Tamam fandomun ağzı bozuk biraz ki fandoma pek yanaşmıyorum bu yüzden. Ama aralarında çok aklı başında kızçeler de var. EXO  sever kızlar bana ateş püskürecek eminim ama en etkili örnek bu olacak eminim. Ama EXO sevmemem, Justin Bieber sevmemem gibi bir şey. :D

Ben yeteneğe çok fazla takık olduğumdan YG denilen şirkete biraz daha eğimliyim, nasıl derler bir YGstanım sanırım :D YG'nin her sanatçısını dinlerim. Çünkü başganları yeteneğe çok önem veriyor, ayrıca güzellik denilen ikileme pek fazla takılmıyor. Ama YG'de çok mu masum, hayır değil. Savunmam bile bu konuyu.


Çok iyi hatırlıyorum bununla ilgili bir kavga vardı; saçmalayan bir kızçe şöyle bir şey söyledi;

"SM'de güzelliğe pek önem veren biri değil, öyle olsaydı SUJU'da Eunhyuk, shindong olur muydu?"

Hayır, SMstan olmasını geçtim, abi sen nasıl bir insana çirkin dersin. İşin komik tarafı, o bahsettiği iki insanda bence çok yakışıklı. Shindong'a biraz şişmanca olduğu için böyle diyorsa, ey kızçe hayatın boyunca aynı kiloda olacağını mı sanıyorsun?



Eunhyuk ayrı mesele o yavrum da pek bir tatlıdır. Bildiğin bir dilim turta, otur ye. Hayır sen öyle görüyorsun diye. Ortaya çıkıp böyle söylemek.Güzellik göreceli bir durum. Senin çok sevdiklerini ben yakışıklı bulmuyorum belki.



Bir zamanlar CN'in Jungshin'ine çirkin diyen bir ton insan vardı. Yahu o çocuğun şimdi milyonlarca fanı var, çok yakışıklı bir delikanlı oluverdi. Yani düşünün ergenlik zamanlarına denk geldiğiniz birini böyle kolayca yıpratmak kolay olmasa gerek. Şimdi çok Shin aşkııım diye dolanan kızları takmıyorum açıkçası. Tamam birkaç arkadaşım var, onları dövesim var :D



Bir konu daha var, bak oraya da girmezsem gözlerim açık gider. :) Netizenbuzz sayfasını çoğunuz biliyorsunuz, işte yorum yapanlar yani netizenleri eleştiriyoruz genelde.

Adını hatırlamadığım bir sayfa; "Netizenler ve halk ayrı bir kere." falan diyene yorum yapmıştı. He canım, Netizenler uzaydan yazıyor.Abi gerçeklere gözlerinizi kapamayın. Kore güzellik denilen geçici kavrama takık bir millet. Ayrıca ırkçılar kabul edin. Netizenler bir grup ergen kabul, ama sadece ergenlerden oluşmuyor, kocaman insanlar da yorum yapıyorlar.Çok aklı başında, bir yorum beklemek doğru mu sizce?



Örnek vermem gerekirse, Seungri'yi biliyorsunuz, adam kaza yapmış, ama adam ölse tef çalacakmış cinsinden yorumlar var. Ne kadar saçmalık.Eğer insan olmanın şartını biliyorsan, o şekilde düşmanına bile yorum yapmazsın. Ama kendi içinde dinini bile seçemeyen o toplumun bu şekilde insanlıktan çıkmış yorumlar yapması gayet doğal.



SNSD grubundan atılan Jessica için tavır almış durumdalar. Hayır, zenginlik içinde yüzen bir diğer kız, kendilerini acındırıyor, ah canım vah canım diye seviliyor. Abi tezatlığa bakın. Jessica adlı kızın sevilmemesinin tek nedeni arkasında bir gücün olmamasıdır. Peki Jessica yetenekli mi? Bence değil, sevmem bile onu ben ama şu anki mesele bir insanın güçlüye karşı ayakta kalma olayı. Ama netizenler denilen grup, ihanet gibi bir saçmalıkla onu suçluyor.



Şimdide yüzündeki estetiğe laf atıyorlar, hayır daha geçende SJ'nun Zhou Mi'sine çirkin diyorlardı. Napsın çocuk çirkin yorumlarını görünce üzülecek. Ve o da her canlı Korelinin tadacağı estetik yaptırma furyasına katılacak.[Burada yazıma gıcık olan kişiler salak o bir kere çinli diyecek.] Hayır sonra da, sizin estetikli adlı iğrenç yorumlarınızı duyunca tekrar gidecek, tekrar yaptıracak. Böyle devam ediyor o furya. Bakın ve anlayın o toplumdaki güzellik takıntısını. Ben sevdiğim ünlüleri dahi, güzelliklerine göre değil, kişiliğine göre seçen biriyim.Umarım bir gün Koreliler de, öyle seçerler.

Birçok şey var konuşulacak, bazen sevmediğimizi söylediğimizde yargılanıyoruz.Ama çok doğal bu, sevmesek dahi, yargılandığımızda fikirlerimiz asla değişmez. Peki kim suçlu? Sevmediğini söyleyen kişi mi? yoksa fikrinden rahatsız olan kişi mi? Bence duruma göre değişir, yani düşünün. Bir kişiyi sevmediğimizi onun doğum gününde söylemek saygısızlıktır. Neden onca gün varken o gün söylesin ki. Peki o kişinin fikirlerini değiştirebilir miyiz? Elbette hayır. Zaten benim kızdığım nokta doğum gününde söylenmesi olur.Şey gibi, Yonghwa çok içiyor, doğum günün de gidip yazayım, sevmem seni falan diye.{Şimdi Yong biaslar çılgına döndü, seviyorum onu ben :D ahh ahh, bir bulut olsam da üzerine düşsem o derece. tamam sustum.} Bazen yaptıklarımızla, söylediklerimiz çelişir. Hayatı daha dikkatli yaşayalım gençler.Koreliler alkol tüketen bir toplum normal, bizim toplumumuzda da yokmuş gibi davranmayın.




Ne çok konuştum be.  Neyse ordan burdan şurdan çok konuştum. Sabah 5'te kalkınca çok doğal, yorumlarınızı bekliyore ben :D Okuyanlara, bana sinir olanlara çok çok teşekkür ederim, benden ne kadar nefret edersiniz Allah beni o kadar iyi yerlere getirir. Ahahah akıl işte, bir delide böyle işler.


2 yorum:

  1. Bildiğin bir dilim turta, otur ye - :D ha ha bu hisseye ne qeder guldum :D Eunhyuk sirinliyine sozu olan mamacita izlesin :D yazini beyendim. bir de deyek ki, face de k-idollar haqqinda yazan insanlari anlamiram o idollar bunu hec vaxt gormeyecek, gorse de koreya dilinde deyil deye anlamayacaq :D sm ve ya yg davasi bosdur netice etibarile ;) yazinin basligi. Qızım sənə deyirəm, gəlinim sən eşit- atalar yoxsa analarmıydı. :D sözünü xatırlatdı. Sizdə də varmı bu söz? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet; bizde de; "kızım sana söylüyorum gelinim sen anla ya da işit" derler. :) Ben yazıma göre uyarladım onu.Eunhyuk konusu cidden komik ama yakışıklı işte istedikleri klibe baksınlar çocuğun bir karizması var. :D

      Sil

Nasılsın? Mutlu musun bari?